خرید کلاژن خوراکی

خرید کلاژن خوراکی و اثرات مثبت آن در سلامت پوست و مو

فواید مصرف کلاژن خوراکی برای حفظ سلامتی

رژیم غذایی ناسالم، آلودگی هوا، خشکی پوست، استرس و بسیار از عوامل دیگر به مرور سبب ایجاد چین و چروک هایی بر روی پوست می شوند و پوست را نسبت به سن واقعی که دارید بیشتر نشان می دهد که این امر به یکی از نگرانی های مهم برای بسیاری از افراد بخصوص خانم ها تبدیل شده است. خرید کلاژن خوراکی و مکمل های حاوی کلاژن و مصرف این محصولات طراوت و شادابی را به پوست و مو بر میگرداند. با افزایش سن بدن توانایی تولید کلاژن را به همان سرعتی که تجزیه می شود را ندارد و به مرور پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد که مصرف مواد مغذی سالم و انواع ویتامین ها و کلاژن های خوراکی روند پیری پوست را به تاخیر می اندازند و پوستی سالم و شاداب را برای ما به ارمغان می آورند.

خرید کلاژن خوراکی انواع کلاژن برای جوان سازی پوست

شاید برای بسیاری از ما این سوال پیش بیاید که اصلا کلاژن چیست و چه خاصیتی دارد. کلاژن یکی از مهمترین پروتئین های موجود در بدن است که در سلامت پوست و مو و مفاصل و … نقش حیاتی را ایفا می کند و با مصرف مکمل های حاوی این ماده تا حد زیادی کلاژن مورد نیاز بدن تامین می شود. کلاژن های خوراکی به صورت پودر و قرص موجود می باشند. علاوه بر اهمیت استفاده از کلاژن در سلامت پوست و مو این ماده پرخاصیت در تناسب اندام و کنترل وزن هم نقش دارد و حاوی ویتامین، پروتئین، انرژی و … هستند. بدن از ۱۶ نوع کلاژن تشکیل شده است که بیشتر این کلاژن ها از کلاژن های نوع ۱، ۲ و ۳ هستند. کلاژن نوع یک در استخوان، پوست و تاندون است، کلاژن نوع ۲ در غضروف ها و کلاژن نوع ۳ هم در پوست و عضلات است.

آیا باید کلاژن مصرف کنیم؟

تمامی افراد دوست دارند که پوست سالم و جوان داشته باشند و از هر راهی برای کاهش پیری پوست استفاده می کنند هر چند که هیچ راه قطعی برای جلوگیری از این پدیده طبیعی وجود ندارد اما  روش های زیادی برای پیشگیری از پیری زودرس پوست و کاهش ریزش مو  وجود دارد که رژیم غذایی سالم،  مصرف مکمل های حاوی کلاژن خوراکی، و …از جمله این روش ها  هستند که  برای داشتن پوست سالم باید کلاژن و مواد خوراکی حاوی کلاژن مورد استفاده قرار گیرد.

خرید کلاژن خوراکی از  داروخانه آنلاین ویتا ماه

این روزها توجه به پوست و مو بیش از  پیش شده است و تبلیغات بسیار زیادی در مورد انواع کلاژن ها و مکمل های حاوی کلاژن برای داشتن پوست  و مو سالم صورت می گیرد و همین امر محبوبیت و تقاضا برای خرید کلاژن خوراکی را بسیار بالا برده است اما باید توجه داشت که خرید این نوع محصولات، حتما از مراکز معتبر و داروخانه ها صورت گیرد. زیرا در برخی از موارد محصولات فیک و بدون کیفیت را به اسم محصولات اصل با قیمت پایین به فروش می رسانند که ممکن است سلامت فرد به خطر بیفتد.

بنابراین  در خرید کلاژن خوراکی و سایر محصولات باید دقت داشت. داروخانه آنلاین ویتا ماه یکی از داروخانه های مطرح است که به فروش کلاژن و سایر مکمل های غذایی، بهداشتی و … می پردازد و با اطمینان از اصل بودن محصولات این فروشگاه می توان با خیال راحت خرید خود را انجام داد.

داروخانه آنلاین ویتاماه دو تا از محصولات مهم کلاژن بنام های پودر کلاژن کلاژینو و پودر کلاژینو بیوتی را با تخفیف های بینظیر در اختیار شما هموطنان عزیز گذاشته است .

خرید کلاژن خوراکیمعرفی بهترین خوراکی ها و  منابع غنی کلاژن

در این محتوا به معرفی برخی از مواد غذایی حاوی کلاژن می پردازیم که شامل

  • برگ های سبز تیره سبزیجات
  • میوه و سبزیجات قرمز
  • مرکبات
  • گوشت ماهی، مرغ و …

نتیجه گیری

خوشبختانه پیشرفت در علم پزشکی و تولید مکمل های مورد نیاز بدن  سبب شده که با مصرف صحیح این مکمل ها  سلامت بدن ما حفظ شود. یکی از این مکمل ها، کلاژن خوراکی است که با مصرف آن کلاژن مورد نیاز بدن تامین می شود و کلاژن خوراکی را  می توان از  داروخانه ها  و مراکز معتبری که به صورت تخصصی به فروش مکمل های غذایی، ورزشی و …. می پردازند خرید کرد. این کلاژن   نه تنها  سبب  تقویت قدرت الاستیسیته  و (کشسانی) پوست می شود  بلکه در  افزایش رشد موها و جلوگیری از شکننده شدن آنها هم بسیار موثر می باشد. و به  ترمیم و بهبود  زخم ها هم کمک می کند. هر چند که فواید کلاژن خوراکی فراتر از موارد گفته شده است.

خرید کلاژن مو و تاثیر آن در سلامت مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ