داروخانه اینترنتی

داروخانه اینترنتی چیست؟

داروخانه اینترنتی چیست؟

همیشه پیشرفت علم در جهت خدمت به بشریت و راحتی زندگی او بوده است. در سال های اخیر گسترش فضای مجازی موجب شده کسب و کارهای جدیدی پدیدار شوند. یکی از این کسب و کارها داروخانه اینترنتی است که می تواند فرایند خرید محصولات داروخانه ای و بهداشتی را تا حد زیاد آسان کند و در وقت صرفه جویی نماید. ماندن در ترافیک طاقت فرسای شهر، شلوغی داروخانه ها، موجود نبودن داروی مورد نظر و عدم وجود داروخانه در برخی از مناطق محروم می تواند دلایل قانع کننده ای برای خرید از داروخانه اینترنتی باشد.

داروخانه اینترنتی

داروخانه اینترنتی

چه محصولاتی در داروخانه اینترنتی به فروش می رسد؟

اقلامی که داروخانه آنلاین عرضه می شود شامل محصولات غیر دارویی می باشد. زیرا داروخانه ها برای فروش دارو نیاز به نسخه پزشک دارند. به همین دلیل فروش اینترنتی دارو مجاز نیست. و تخلف محسوب می شود. محصولاتی که داروخانه آنلاین عرضه می کند. شامل انواع مختلف مکمل های رژیمی و غذایی، محصولات بهداشتی، لوازم طبی، انواع ویتامین ها و … است. تنوع این محصولات به اندازه ای زیاد است.. که هیچ داروخانه فیزیکی ظرفیت عرضه آن ها را در کنار هم ندارد.

مزایای خرید از داروخانه اینترنتی چیست؟

راه اندازی داروخانه اینترنتی برای سهولت در فرایند خرید محصولاتی است. که در قسمت قبل به آن ها اشاره شد. با چند کلیک ساده می توان محصول مورد نظر را یافت، آن را با کالاهای مشابه مقایسه نمود. و برای خرید آن تصمیم گیری کرد. کل فرایند جستجو تا خرید کالا شاید پنج دقیقه هم طول نکشد. این روند در مقایسه با مراجعه به داروخانه فیزیکی و ماندن در ترافیک شهری و ایستادن در صف های طولانی داروخانه می تواند مزیت قابل توجهی باشد. از طرف دیگر خرید از داروخانه آنلاین هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارد. و هر کس در هر نقطه از ایران و در هر ساعت از شبانه روز می تواند. سفارش خود را ثبت نماید. مزایای دیگر این داروخانه شامل تحویل سریع، اطلاع از موجودی کالا برخورداری از تخفیفات ویژه و … می باشد.

داروخانه اینترنتی

داروخانه اینترنتی

روش خرید از داروخانه اینترنتی چگونه است؟

هنگام ورود به وبسایت داروخانه آنلاین با فهرستی از محصولات داروخانه ای مختلف مواجه می شوید. که با کمی جستجو می توانید کالای مورد نظر خود را پیدا کنید. معمولا هر محصول یک صفحه اختصاصی دارد که در این صفحه قیمت و مشخصات کامل آن درج شده است. با مطالعه جزئیات آن و اطمینان از این که انتخاب درستی انجام داده اید. روی گزینه خرید کلیک کرده و فرایند آن را تکمیل می کنید. همچنین امکان مقایسه محصولات با یکدیگر در این داروخانه وجود دارد. افرادی که از این داروخانه خرید می کنند می توانند. نظرات خود را ثبت نمایند. شما می توانید با مطالعه نظرات مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات داروخانه مطمئن شوید.

محصولات داروخانه اینترنتی چگونه معرفی می شوند؟

هنگامی که یکی از محصولات داروخانه را انتخاب می کنید، وارد صفحه ای می شوید که مختص این محصول طراحی شده است. امکاناتی که در این صفحه برای مشتریان وجود دارد. شامل تصاویر محصول، قیمت و تخفیفات، اطلاع از موجودی، جزئیات و ویژگی ها، عوارض جانبی، چگونگی مصرف، محدودیت های مصرف و … می باشد. همچنین در برخی از این داروخانه ها امکان مطرح نمودن پرسش های مختلف در مورد محصول از پزشک متخصص و دریافت پاسخ معتبر و علمی وجود دارد. همه این قابلیت ها در کنار هم باعث می شود تا فرد احساس امنیت بیشتری داشته باشد. و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهد.

داروخانه اینترنتی

داروخانه اینترنتی

قیمت گذاری محصولات موجود در داروخانه اینترنتی به چه شکلی انجام می شود؟

کلیه داروخانه های اینترنتی برای راه اندازی و فعالیت فروشگاه آنلاین خود باید از وزارت صمت مجوز دریافت نمایند. یعنی این داروخانه ها نمی توانند محصولات خود را بالاتر از نرخ مصوب و قیمتی که روی آن ها درج شده به فروش برسانند. حتی می توان گفت به دلیل اینکه این داروخانه ها فروشگاه فیزیکی ندارند و اجاره پرداخت نمی کنند، یک سری محصولات خود را با قیمتی پایین تر از داروخانه های فیزیکی عرضه می کنند. همچنین داروخانه های اینترنتی در تمام ایام سال روی تعدادی از محصولات خود تخفیف می دهند و به مناسبت های مختلف جشنواره های فروش فوق العاده برگزار می کنند. بنابراین می توان گفت خرید از داروخانه اینترنتی کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی است.

 

 

همه چیز درباره کلسیم و نقش آن در سلامت بدن و استخوان ها
کلسیم سیترات یا کلسیم کربنات ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ