تجهیزات تسکین دهنده درد

معرفی تجهیزات تسکین دهنده درد عضلات

آشنایی با تجهیزات تسکین دهنده درد

در اثر بروز مصدومیت و کهولت سن یا به طور کلی هر گونه اسپاسم عضلانی، دردهایی در عضلات و مفاصل ایجاد می شود که با ماساژ درمانی و تجهیزات تسکین دهنده درد می توان آن را کاهش داد. اگر با این تجهیزات آشنایی نداشته باشید، ممکن است به خود تحمل دردهایی را تحمیل کنید که به راحتی با برخی از امکانات و اقدامات لازم می توانید آنها را کاهش دهید.  با انجام ماساژ بر روی بافت های بدن، اسپاسم های عضلانی کاهش یافته و با آرامش یافتن سیستم عصبی بسیاری از دردها کاهش می یابد. در ادامه بسیاری از این تجهیزات تسکین دهنده درد، معرفی می گردد.

تجهیزات تسکین دهنده درد تشکچه برقی

 

تجهیزات تسکین دهنده درد

تجهیزات تسکین دهنده درد

به تشک هایی که در آن سیم کشی برق به کار رفته و با استفاده از برق گرمای مطلوبی به بدن می بخشد، تشکچه برقی می گویند. در این تشک ها برق با ولتاژ پایین استفاده می شود که اگر از برندهای مطمئن و با قیمت مناسب از مکانهای معتبر تهیه نشود، خطراتی به همراه خواهد داشت. تشکچه های برقی در قدیم به صورت مستقیم به جریان برق متصل می شدند، که این امر موجب بروز بعضا برق گرفتگی و سوختگی بدن میشد که امروزه تشکچه های برقی مطمئن تر و ایمن تر ساخته و تولید می گردد و به وسیله قطعاتی که در سر ولتاژ برق گذاشته می شود، ولتاژ برق را در سطح تشک پخش کرده و شدت گرمای آن را تنظیم می کند.

با استفاده از این دست تجهیزات تسکین دهنده درد، می توانید با دراز کشیدن بر روی آن در شب علاوه بر کاهش مصرف انرژی در وسایل گرمازا، دردهای عضلانی، آرتروز و اسپاسم های خود را کاهش دهید. همانطور که می دانید، آرتروز در اثر سردی مفاصل ایجاد می شود که با تهیه یک تشکچه برقی می توانید مفاصل خود را گرم نگه داشته و از مزایای آن بهره ببرید.

تجهیزات تسکین دهنده درد انواع ماساژور

انواع ماساژور در فروشگاه های ارائه دهنده تجهیزات طبی وجود دارد که به وسیله آن می توانید، درد عضلات و مفاصل خود را کاهش دهید. ماساژ به وسیله افراد و از طریق دست اگرچه ممکن است گاهی درد را التیام بخشد، اما در برخی موارد می تواند عوارضی از خود بر جای بگذارد که این عوارض به خصوص در ناحیه گردن و ستون فقرات ایجاد می شود. به وسیله تجهیزات تسکین دهنده درد که بدین منظور تولید شده است، می توان بدون نیاز به کسی در هر ساعت از روز که نیاز داشتید به تسکین درد خود بپردازید و انرژی بگیرید. انواع ماساژور برقی ساده، ماساژور برقی ضربه ای ، ماساژور برقی مادون قرمز در بازار موجود است که با توجه کاربرد و ویژگی های آن و قیمتی که دارد می توانید آن را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

تجهیزات تسکین درد کیسه آب و پتوی برقی

تجهیزات تسکین دهنده درد

همانطور که می دانید در قیمت های متفاوت می توانید، برای خود تجهیزات تسکین دهنده درد فراهم بیاورید. این وسیله که به وسیله المنت هایی که در سراسر پتو پخش شده اند، می توانند سرتاسر بدن را گرم نمایند. در برخی از برهه های زندگی مانند، دردهای قاعدگی که در برخی اسپاسم های شدید عضلانی و ضعف ماهیچه صورت می گیرد، می توانید با دراز کشیدن در زیر پتوی برقی یا تشکچه های برقی بسیاری از دردهای خود را کاهش دهید.

وسیله دیگر که هر کسی در خانه خود دارد و با بروز درد در مفاصل و ماهیچه ها از آن استفاده می کند، کیسه آب گرم می باشد. اگر از لحاظ قیمت نمی خواهید، از وسایل ماساژ برقی و پتو و تشکچه های برقی استفاده کنید، می توانید با قیمت مناسب از کیسه آب گرم در انواع ، روکش دار، ساده و طرح دار در اندازه های مختلف خریداری نموده و در موارد مختلف مورد مصرف قرار دهید.

تجهیزات تسکین درد پماد ضد درد

تجهیزات تسکین دهنده درد

انواع داروهای ضد درد موضعی در داروخانه ها موجود است که می توانید با مطالعه ویژگی های شان از آنها برای کاهش درد عضلات و مفاصل خود بهره بگیرید. این ژل های موضعی با خاصیت خنک کنندگی، گرم کنندگی و مسکن ضد درد باعث کاهش درد می شوند.

کرم ماساژ، ژل مینرال آیس ، چسب ضد درد، و محلول و اسپری های مسکن از جمله این تجهیزات تسکین دهنده درد دارویی می باشند.

آشنایی با تجهیزات پزشکی بدن
آشنایی با تجهیزات قند و فشار خون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ