کرم ضد آفتاب کودکان SPF35 برند پرودرما

ناموجود

کرم ضد آفتاب کودک پرودرما مدل Sunvest یکی دیگر از محصولاتی است که این برند برای مراقبت پوست کودکان تولید نموده است. استفاده از این محصول حفاظت کامل از پوست ظريف کودکان در برابر پرتوهای مضر نور خورشيد را موجب خواهد شد. جلوگيری از آفتاب سوختگی، قرمزی، خارش و التهابات پوستی از مزیت های استفاده از این محصول است. فرمولاسیون این محصول فاقد جاذب های شيميايی، اسانس و رنگ بوده و بدون ايجاد هرگونه حساسيت پوستی می توان برای کودک از این محصول استفاده کرد. ضد آفتاب کودک پرودرما حاوی ویتامین E و C می باشد که به حذف رادیکال های آزاد کمک می کند. ژل آلوئه ورا با دارا بودن خواص مرطوب کنندگی و نرم کنندگی طبيعی سبب ترميم، افزايش نرمی و لطافت پوست و کاهش التهابات و قرمزی ناشی از قرار گرفتن کودک در معرض تابش نور خورشيد می شود؛ که در این ضد آقتاب موجود است. علاوه بر این روغن دانه آفتابگردان، سرشار از اسيدهای چرب ضروری امگا-3 و امگا-6 است که سبب تغذيه و تقويت لايه حفاظتی پوست کودکان در برابر نور خورشيد ميگردد.

ناموجود

  ... people are viewing this right now

کرم ضد آفتاب کودک پرودرما مدل Sunvest یکی دیگر از محصولاتی است که این برند برای مراقبت پوست کودکان تولید نموده است. استفاده از این محصول حفاظت کامل از پوست ظریف کودکان در برابر پرتوهای مضر نور خورشید را موجب خواهد شد. جلوگیری از آفتاب سوختگی، قرمزی، خارش و التهابات پوستی از مزیت های استفاده از این محصول است. فرمولاسیون این محصول فاقد جاذب های شیمیایی، اسانس و رنگ بوده و بدون ایجاد هرگونه حساسیت پوستی می توان برای کودک از این محصول استفاده کرد. ضد آفتاب کودک پرودرما حاوی ویتامین E و C می باشد که به حذف رادیکال های آزاد کمک می کند. ژل آلوئه ورا با دارا بودن خواص مرطوب کنندگی و نرم کنندگی طبیعی سبب ترمیم، افزایش نرمی و لطافت پوست و کاهش التهابات و قرمزی ناشی از قرار گرفتن کودک در معرض تابش نور خورشید می شود؛ که در این ضد آقتاب موجود است. علاوه بر این روغن دانه آفتابگردان، سرشار از اسیدهای چرب ضروری امگا-۳ و امگا-۶ است که سبب تغذیه و تقویت لایه حفاظتی پوست کودکان در برابر نور خورشید میگردد.

مشخصات خصوصی
  • نوع محصول : کرم
  • سایز : ۴۰ میلی لیتر
  • محل مصرف : صورت و بدن
  • جنسیت مصرف : کودکان
  • گروه : ضد آفتاب ضد التهاب, ضد حساسیت
  • نوع محفظه : تیوپ
مشخصات عمومی
  • کشور سازنده : ایران
  • شرکت سازنده : شرکت آرا شیمی
  • وب سایت : www.arachemi.com
اطلاعات کاربردی

حاوی آلوئه ورا, حاوی روغن شی باتر, حاوی ویتامین C, حاوی ویتامین E, فاقد پارابن ضد التهاب, ضد حساسیت فاقد چربی, kids & baby, body oil

۱۵ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید، مقدار کافی از کرم ضدآفتاب را بطور یکنواخت برروی پوست کودک مالیده و به آرامی ماساژ دهید. مصرف را هر ۲ ساعت یکبار تجدید فرمایید.

برمبنای 0 دیدگاه

0.00 سراسر
0%
0%
0%
0%
0%
اولین دیدگاه را ثبت کنید “کرم ضد آفتاب کودکان SPF35 برند پرودرما”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ