معرفی مکمل های کمک درمانی 2

معرفی مکمل های کمک درمانی ۲ :

در ادامه معرفی محصولات مکمل های کمک درمانی، به مکمل های مرتبط با پوست، مو و ناخن ، گوارش، دهان و دندان، دستگاه تنفس، گوش و بینی خواهیم پرداخت. تمام محصولات معرفی شده در این مقالات را می توانید با مناسب ترین قیمت و معتبرترین برند ها در سایت داروخانه آنلاین ویتا ماه به آدرس اینترنتی https://vitamah.com به صورت غیر حضوری خریداری و درب منزل تحویل بگیرید.

مکمل های کمک درمانی

مکمل های کمک درمانی

مکمل های کمک درمانی مرتبط با پوست، مو و ناخن :

ضد چروک و جوان کننده: کم آبی و کمبود کلاژن در پوست بدن منجر به چروک روی پوست صورت و بدن می گردد. این محصولات با کلاژن سازی و آبرسانی به پوست از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری می کنند.

ترمیم زخم و سوختگی: بهترین ماده برای ترمیم زخم و التهاب آن، بروملین است که از گیاه آناناس استخراج می شود. همچنین ویتامین سی موجود در این مکمل های کمک درمانی به ریکاوری سریع و بهبود زخم پس از عمل جراحی کمک می کند.

اگزما و خشکی پوست: در ترکیبات کرم های درمانی پوست های به شدت خشک که دچار اگزما شده اند ترکیباتی همچون عصاره برگ درخت سدر، آلوئه ورا، جوجوبا، اوره و سایر روغن های گیاهی مثل بادام تلخ به کار می رود.

مراقبت مو: قرص های تقویت و مراقبت از مو دارای ترکیبات زینک، ویتامین ب ۶، روی، اِل سیستین، آرژنین می باشند. این ترکیبات از ریزش مو در آقایان و بانوان جلوگیری به عمل آورده و همچنین علاوه بر این، باعث تقویت ناخن های شکننده نیز می شود.

پوست، مو و ناخن: مکمل های کمک درمانی مرتبط با زیبایی پوست، مو و ناخن اغلب در یک دسته قرار می گیرد چرا که این مکمل ها برای هر سه عضو بدن کارایی و اثربخشی دارند. در این دسته قرص، کپسول و قرص های جوشان تخصصی و عمومی برای برطرف نمودن مشکلات پوست و مو وجود دارد.

مکمل های کمک درمانی مرتبط با گوارش :

آنتی رفلاکس و زخم معده: عصاره شیرین بیان، نعناع و آلوئه ورا در ترکیبات این مکمل ها به چشم می خورد. این محصولات از بازگشت اسید معده به مری جلوگیری کرده و سوزش و زخم معده را نیز کاهش می دهد.

ضد اسهال: این مکمل ها با داشتن مواد موثره باعث بهبود عملکرد گوارش شده و از اسهال جلوگیری می کنند. این مکمل به صورت ساشه های یکبار مصرف نیز در سایت موجود است.

ضد تهوع: در این قرص ها از عصاره زنجبیل استفاده شده است که برای پیشگیری و درمان تهوع، استفراغ و اسپاسم های شکمی ناشی از سفر مناسب می باشد.

ضد یبوست: روغن کرچک، پوسته خارجی و نرم گندم، سنا، انجیر جهت روان کردن دستگاه گوارش و پیشگیری از مشکلات گوارشی در هریک از محصولات با اندازه معینی بکار گرفته شده است.

نفخ و سوء هاضمه: نفخ یا سوء هاضمه یکی از رایج ترین مشکلات گوارشی می باشد که در صورت عدم جویدن مواد غذایی، سریع غذا خوردن و یا داشتن رژیم غذایی نامناسب به وجود می آید. این مشکلات با استفاده از مکمل های کمک درمانی که حاوی عصاره های گیاهی بادرنجبویه، نعنا، گشنیز به آسانی قابل درمان می باشد.

کبد و صفرا: رژیم غذایی نامناسب و ناسالم و عدم تحرک بر تمام اعضای داخلی بدن از جمله کبد و صفرا نیز تاثیرگذار است. این محصولات با ترکیبات گیاهی همچون عصاره خارمریم به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و در نتیجه باعث سم زدایی و تقویت عملکرد کبد می شوند.

پروبیوتیک: مصرف مکمل های پروبیوتیک منجر به بالا رفتن سیستم ایمنی بدن و کاهش دوره نقاهت بیماری ها می گردد.

مکمل های کمک درمانی

مکمل های کمک درمانی

مکمل های کمک درمانی مرتبط با دهان و دندان :

دندان و لثه: ویتامین سی و عصاره نعناع موجود در این مکمل ها علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر سرماخوردگی ها سبب سلامت دهان و دندان شده و از ایجاد بوی بد آن جلوگیری می کند. استفاده از قرص های جوشان ویتامین سی در دوران کرونا به شدت توصیه می شود.

دهانشویه و بهداشت دهان: پس از هر بار مسواک زدن استفاده از دهانشویه برای پاکسازی کامل دهان از آلودگی ها ضروری می باشد. در نتیجه محیطی پاکیزه و عاری از میکروب برای دندان های شما به وجود می آورد.

آفت دهان و تبخال: در این محصولات که به صورت کرم موضعی، ژل و محلول تولید شده است از برگ بادرنجبویه استفاده شده است. مواد موثره در این گیاه، عفونت های ویروسی مانند آفت و تبخال را درمان می کند.

مکمل های کمک درمانی

مکمل های کمک درمانی مرتبط با دستگاه تنفس، گوش و بینی :

در این دسته محصولاتی برای درمان و پیشگیری از آسم و آلرژی، سرماخوردگی و سرفه و خشکی بینی قرار گرفته شده است.

معرفی مکمل های گیاهی 2
درباره ” ویتامین آ ” بیشتر بدانیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ