مکمل های گیاهی

معرفی مکمل های گیاهی 2

معرفی مکمل های گیاهی ۲:

سایت اینترنتی داروخانه آنلاین www.vitamah.com با سابقه ای درخشان در فروش محصولات اصل و با کیفیت می باشد که با کمترین سود و با تخفیفات ویژه محصولات مربوط به پوست و مو، زیبایی و انواع مکمل های گیاهی، ورزشی و درمانی را به فروش می رساند. این سایت بهترین فرصت و پیشنهاد برای این روزهای کرونایی می باشد تا برای خرید این محصولات به داروخانه ها به طور حضوری مراجعه نکنید و سلامت خود و خانواده تان را به خطر نیندازید.

مکمل های گیاهی کمک درمانی :

مراقبت مو: قرص های مراقبت از مو، ناخن و پوست در دو نوع در سایت قرار دارد. نوع اول این قرص ها دارای ویتامین های گروه B می باشد که علاوه بر پوست، مو و ناخن در رفع خستگی نیز موثر است. نوع دوم حاوی عنصر زینک بوده و علاوه بر مراقبت از مو برای تقویت سیستم ایمنی بدن نیز کاربرد دارد.

مراقبت از مو

پروستات: با افزایش سن در مردان، بزرگ شدن پروستات یکی از رایج ترین مشکلاتی است که با آن روبرو می شوند. مکمل های گیاهی برای درمان و جلوگیری از بزرگ شدن پروستات و تکرر ادرار استفاده می شود. برگ و ریشه گیاه گزنه و روغن دانه کدو برای بهبود بیماری های پروستات مناسب است.

تنظیم فشار خون: این قرص های گیاهی که حاوی عصاره سیر می باشند در کاهش و کنترل چربی و فشار خون موثر می باشند.

چربی خون: گیاهانی مثل کاسنی، شوید، لیمو عمانی و شاه تره در کاهش و کنترل چربی خون تاثیر گذار می باشد.

دیابت: در محتویات این مکمل ها از گیاه دارچین و بربرین استفاده شده است که باعث تقویت اثر گذاری انسولین و یا کاهش میزان قند خون می شود.

نفخ و سوء هاضمه: در تهیه این مکمل های گیاهی از عصاره گیاهانی همچون زیره، پونه، نعناع، بادرنجبویه، زنجبیل و گشنیز استفاده شده است که ضد سوء هاضمه و اشتها آور می باشند.

درمان نفخ و سوء هاضمه

هموروئید و واریس: این مکمل های گیاهی با داشتن عصاره دانه شاه بلوط هندی موجب رفع علائم ناشی از هموروئید و درمان آن میشود. همچنین با تقویت دیواره های عروقی سبب درمان واریس می گردد.

یائسگی: یائسگی فرایندی است که با قطع چرخه قاعدگی آغاز می شود و فرد را دچار پوکی استخوان، بی خوابی، گرگرفتگی، تعریق شبانه و … می کند. این مکمل ها با داشتن عصاره هایی همچون روغن گل مغربی، ویتامین ای و سایر ریز مغذی ها از بروز علائم یائسگی پیشگیری می کنند.

مکمل های گیاهی تقویتی :

حافظه و تمرکز: این مکمل ها با استفاده از عصاره گیاه جینکوبیلوبا گردش خون را در مغز افزایش داده و از زوال عقل، عدم تمرکز جلوگیری به عمل می آورند.

جنسی آقایان: مکمل های جنسی آقایان با بهره مندی از عصاره گیاه جینسینگ سبب تقویت جنسی آقایان از نظر جسمی و ذهنی می شود.

جنسی بانوان: زعفران، دارچین، زنجبیل، خارخاسک، عصاره پودر قارچ شیتاکه و گانودرما و مایتاکه که در تقویت قدرت جنسی بانوان می باشند در ترکیبات این محصولات موجود می باشد.

سیستم ایمنی: عصاره قارچ شیتاکه، جینسینگ و سویای موجود در این مکمل ها سبب افزایش سیستم دفاعی بدن شده و انرژی زا می باشند.

قلب: گیاه جینسینگ و سیر علاوه بر خواص بیشماری که دارند برای تقویت قلب و عروق قلبی بسیار موثر می باشند.

مفاصل و استخوان: عصاره گیاه های سویا، آووکادو، زنجبیل، فلفل سیاه، زردچوبه در کنار هم سبب کاهش درد مفاصل، ضد التهاب، ترمیم غضروف و در نهایت موجب بهبود عملکرد استخوان ها می شود.

درمان درد مفاصل

جینسینگ: محصولات حاوی جینسینگ علاوه بر تقویت قوای جنسی در زنان و مردان سبب کاهش خستگی و تامین انرژی برای انجام فعالیت ها می گردد.

ویتامین و مواد معدنی: این دسته از محصولات شامل مولتی ویتامین ها، املاح و سایر ویتامین های مورد نیاز برای بدن می باشد که می توانید با بررسی مشخصات هر کدام، انتخاب خود را انجام دهید.

مکمل های گیاهی برای تنظیم وزن :

افزایش وزن: این مکمل ها منبع غنی ویتامین ها و املاح معدنی هستند و سبب افزایش انرژی و سلامت عمومی بدن می شوند.

چربی سوز: عصاره لیمو ترش، قهوه و چای سبز نقش بسزایی در چربی سوزی و کاهش کلسترول ایفا می کنند.

کاهش اشتها و وزن : لیمو ترش و زیره در ترکیبات اغلب این مکمل ها وجود دارد و باعث کاهش کلسترول، نفخ، اشتها و در نتیجه کاهش وزن می گردد.

داروخانه آنلاین ویتاماه

معرفی مکمل های گیاهی
مراقبت از پوست با مرطوب کننده ها و لوسیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ