درمان کم توانی جنسی

روش های درمان کم توانی جنسی

روش های درمان کم توانی جنسی

کم توانی جنسی یکی از مشکلاتی است که در زمینه ی برقراری رابطه ی جنسی برای افراد ممکن است پیش آید. رابطه ی جنسی خوب در داشتن یک زندگی آرام و دلخواه بسیار مهم می باشد. افرادی که احساس می کنند دچار این مشکل شده اند باید به سرعت به درمان کم توانی جنسی خود اقدام کنند. این مشکل مرد و زن ندارد و ممکن است برای هر فردی به وجود آید.

نشانه های مختلفی می تواند نشانگر کم توانی جنسی باشد. از مهم ترین آن ها می توان به کاهش شهوت مرد یا زن به میل جنسی، مشکل در نعوظ ، خشک ماندن واژن خانم ها حین رابطه ی جنسی و … اشاره کرد. اگر شما یکی از این نشانه ها را مشاهده کردید، حتما باید اقدام به درمان کم توانی جنسی کنید تا مشکلات بزرگ تری برای شما به وجود نیاید. روش های مختلفی برای درمان این مشکل وجود دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

"<yoastmark

مواد غذایی مهم در درمان کم توانی جنسی

تغذیه در درمان کم توانی جنسی بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد. مواد غذایی بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند که می توانند در درمان کم توانی جنسی موثر واقع شوند و شهوت افراد را بالا ببرند. از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

زنجبیل و عسل: یکی از بهترین ترکیب های مواد غذایی که میل جنسی را بالا می برد، ترکیب زنجبیل، عسل با تخم مرغ پخته می باشد.

آب انار: یکی از بهترین مواد غذایی برای درمان این مشکل ، آب انار می باشد. آب انار و خود انار آنتی اکسیدان بسیار زیادی دارد که می تواند میل جنسی افراد را بالا ببرد.

پیاز سفید و عسل: اگر می خواهید با استفاده از پیاز سفید اقدام به درمان کم توانی جنسی خود کنید باید پیاز سفید را با عسل به صورت ناشتا میل کنید.

کشمش: کشمش میزان بالایی آرژنین است، به همین سبب می تواند به درمان کم توانی جنسی کمک کند.

خرمای خشک: از دیگر مواد غذایی مفید برای بالا بردن میل جنسی می توان به خرمای خشک اشاره کرد. خرمای خشک را اگر با عسل و پسته میل کنید تاثیرش بیشتر خواهد شد.

جینسینگ: این ماده می تواند برای مشکل نعوظ مردان بسیار مفید واقع شود و میل جنسی آن ها را بالا برد.

هویج و عسل: از دیگر خوراکی های مفید برای بالا بردن میل جنسی در خانم ها و آقایان می توان به ترکیب عسل و هویج و تخم مرغ پخته اشاره کرد.

"<yoastmark

درمان کم توانی جنسی با طب سنتی

متخصصان طب سنتی می توانند با توجه به مزاج خانم ها و آقایان، اقدام به درمان این مشکل آن ها کنند. در طب سنتی، مزاج افراد بسیار مهم است و هر کس با توجه به آن باید مواد خوراکی متفاوتی را میل کند تا میل جنسی او بالا رود. آن ها معتقدند که تجویز مواد غذایی برای همه ی افراد یکسان نیست.

مزاج سرد و خشک

افرادی که دارای مزاج سرد و خشک هستند باید مواد غذایی مانند میوه های شیرین، گوشت بره، نان گندم، پسته، دارچین، هل و … را مصرف کنند و مواد غذایی مانند سرکه، قارچ، ترشیجات، فست فود و … را کنار بگذارند.

مزاج گرم و خشک

متخصصان طب سنتی بیان می کنند که افراد با مزاج گرم و خشک باید خنکی جات را مصرف کنند تا میل جنسی آن ها بالا رود. خنکی جات مانند خاکشیر، کاهو، دوغ، آب انار، میوه های فصل و … می باشد. این افراد باید گوشت شتر، زنجبیل، سیر، رب، دارچین، فلفل را به طور کلی کنار بگذارند.

مزاج گرم و تر

افرادی که دارای مزاج گرم و تر هستند برای درمان این مشکل باید مواد غذایی که طبع گرم دارند را کنار بگذارند. مواد غذایی مانند تخم مرغ، جگر، سیب زمینی و … از این دسته مواد هستند. به جای آن باید غذاهای گیاهی و عرقیجات خنک مانند هندوانه، عرق کاسنی و … را مصرف کنند.

مزاج سرد و تر

افرادی که مزاج سرد و تر دارند باید مواد خوراکی سرد و رطوبتی را به طور کلی کنار بگذارند. مواد غذایی مانند ماست، رب، پنیر، ترشیجات، سس و … نیز باید کنار گذاشته شوند. این افراد باید مواد غذایی پر انرژی را مصرف کنند. تخم بلدرچین، تخم مرغ و … از این مواد می باشند.

کم توانی جنسی چیست؟
همه چیز در مورد سفید کردن واژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ