لوازم آرایشی

لوازم آرایشی کاربردی برای بانوان و آقایان

معرفی لوازم آرایشی لازم برای آقایان و بانوان

امروزه لوازم آرایشی به یکی از پرفروش ترین محصولات بهداشتی تبدیل شده است. لوازم آرایشی تنها مختص بانوان نبوده و محصولات بهداشتی مراقبت از پوست، برای آقایان نیز وجود دارد. اما دنیای لوازم آرایشی بسیار گسترده بوده و روز به روز امکانات جدید در برندها و مزایای متفاوت به آن اضافه می شود. برای داشتن کاربردی ترین محصولات آرایشی باید آنها و کاربرد آنها را شناخت تا بتوان تعدادی از آنها را برای داشتن ظاهری بهتر و آراسته تر مورد مصرف قرار داد. در این مقاله به معرفی انواع محصولات آرایشی مخصوص زنان و لوازم مخصوص اصلاح آقایان، با شرح کاربرد آنها می پردازیم.

لوازم آرایشی مخصوص پوست صورت

 

برای زیباتر شدن آرایش باید رنگ پوست با تناژ صورت شما همخوانی داشته و کرم ها دارای کیفیت بالایی بوده و بتوانند روی پوست شما بخوابند. در دنیای لوازم آرایشی با اصطلاحاتی نظیر فاندیشن، کانسیلر، کانتور ، هایلایتر و فیکس کننده آشنا شده اید.

۱              فاندیشن: این محصول لک های روی صورت را می پوشاند. نوعی مرطوب کننده است که رنگ بندی متفاوتی داشته و به جای مرطوب کننده های معمولی می توانید از این مرطوب کننده برای پوشش رنگی بهتر استفاده کنید.

۲-              کانسیلر : کانسیلر در دو رنگ روشن و تیره موجود است. که می توان با آن بخش های صورت را با روشن و تیره کردن، بازتر یا کوچک تر نمود.

۳              کانتورینگ : مدادهایی برای کانتور کردن با درجه رنگ بندی های متفاوت وجود دارد که برای برجسته سازی صورت استفاده می شود. برای برجسته شدن مناطقی مثل بالای گونه یا تیغه بینی آنها را روشن کرده و برای فرو رفتگی زیر گونه یا چانه باید آنرا تیره نمود.

۴-            هایلایتر : برای دادن جلا به صورت و رنگ آن و روشن سازی برخی از نقاط مانند نوک بینی و روی گونه ، از هایلایترها استفاده می کنند.

۵        رژ گونه : برای دادن تنالیته های مختلف به آرایش صورت از رنگ های مختلف رژگونه استفاده می شود.

لوازم آرایشی مخصوص چشم و ابرو

 

انواع سایه چشم، ریمل و خط چشم در بازار موجود است که می توان با پالت های روشن یا تیره یا رنگ های ملایم و تند، انواع سایه ها را برای آرایش چشم خود در اختیار داشت.

با مداد ابر و سایه ابرو به صورت پودری، می توان ابروها را پرتر نشان داد. ایجاد تعادل در ابرو، نه افراط در رنگ آن و نه تفریط و کم پشتی آن، می تواند جذابیت خاصی به چهره شما ببخشد.

لوازم آرایشی لب

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی

انواع رژ لب مایع و رژلب جامد در میان محصولات آرایشی وجود دارد که متناسب با رنگ آرایش تان و مراسم و محلی که در آن شرکت می کنید می توانید از رنگ های رایج آن خریداری نمایید. هم چنین برای مرطوب نگه داشتن لب یا جلوگیری از خشک شدن لب از بالم لب یا پرایمر لب استفاده می شود. خط لب نیز مورد مصرف برخی از افراد قرار دارد که می توانید با آن لب ها را بزرگتر یا کوچکتر نشان دهید.

در نهایت در میان لوازم آرایشی، اسپری های مخصوص فیکس آرایش قرار دارند. اسپری فیکس کننده آرایش به صورت پاشیده می شود و مانع عرق کردن و از بین رفتن آرایش و اختلاط آرایش شما می گردد.

معرفی لوازم آرایشی و اصلاح آقایان

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی

مردان برای آراستگی صورت خود و راحت تر اصلاح کردن صورت خود باید لوازم بهداشتی مناسب اصلاح و بعد از آن را بشناسند. به جای درست کردن خمیر ریش که کاری وقت گیر است می توانند از انواع فوم اصلاح و کف ریش استفاده کنند.

فوم اصلاح : فوم ها اسپری های آماده از خمیر ریش است که به افراد دارای پوست حساس، به دلیل داشتن مواد شیمیایی توصیه نمی شود.

انواع ژل ریش و ژل اصلاح وجود دارد که می توانید به عنوان گزینه ی بهتر، بین دو مورد قبلی ، از آن استفاده کنید.

بعد از اصلاح ریش و زخم شدن و نازک شدن صورت توصیه میشود از افترشیو به عنوان یک ماده محافظ برای التهاب پوست تان استفاده نمایید. هم چنین این محصول موجب ضد عفونی کردن جای جوش ها و بریدگی ها می گردد و از مشکلات بعدی جلوگیری می کند. علاوه بر آن رایحه ی خوش به پوست شما بخشیده و باعث نرم شدن جای اصلاح می گردد.

آشنایی با انواع لاک پاک کن

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی

برای سهولت در پاک کردن لاک و تعویض رنگ آن، می توان از انواع پد لاک پاک کن یا لاک پاک کن های مایع استفاده کرد. محلول های حلال لاک با استون و بدون استون در بازار موجود است. توصیه می شود از استون با درصد بالا به صورت همیشگی استفاده نکنید زیرا قابلیت حل کنندگی بالایی دارد و ممکن است به ناخن شما آسیب برساند. از آن برای پاک کردن چسب ناخن استفاده می شود.

پدهای لاک پاک کن بسیار رایج و راحت است و به راحتی می توانید از آن برای پاک کردن لاک خود استفاده کنید.

معرفی ژل درمو واش هیدرودرم و ویژگی های خاص آن
معرفی خوشبو کننده بدن زنان و مردان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ