معرفی خوشبو کننده بدن زنان و مردان

انواع خوشبو کننده بدن را بشناسید

همه افراد دوست دارند، با بوی خوش و ظاهری آراسته در نظر دیگران به خاطر آورده شوند. با وجود رایحه ها و انواع خوشبو کننده بدن که در بازار موجود است، با شناخت ویژگی های هر کدام می توان، بهتر و با قیمت مناسب تر اقدام به انتخاب انواع محصولات خوشبو کننده بدن نمود.
عطر و ادکلن زنانه چه ویژگی هایی دارد؟

عطر و ادکلن زنانه

زنان به دلیل داشتن شخصیتی درونگرا و آرام و روحیه ای لطیف، بوهای ملایم و سبک را بهتر از سایر خانواده های بویایی می پسندند. عطر و ادکلن زنانه در انواع بو و رایحه از تند تا ملایم، در بازار موجود است که هر کس با هر سلیقه ای می تواند اقدام به انتخاب هر کدام از آنها بنماید. اما در انتخاب عطر و ادکلن زنان و مردان باید، در کنار سلیقه خود، محیط رفت و آمد خود را نیز در نظر داشته باشند. در مراسم خصوصی و میهمانی ها هر کس می تواند هر رایحه ای با هر درصد از پخش بو را استفاده نماید. اما در محیط کار و محیط های رسمی بهتر است، افراد از ادوتویلت ها و رایحه های ملایم عطر مورد نظر خود استفاده کنند،

تا موجبات جلب توجه در محیط کار و اذیت کردن دیگران در محیط رسمی را فراهم نیاورند. نباید فراموش کرد که در استفاده از خوشبو کننده بدن باید، رعایت حال دیگران را کرده و در کنار استحمام ، از مقدار مناسب آن از هر نوعی که هست استفاده نمود.

خوشبو کننده بدن

خوشبو کننده بدن

عطر و ادکلن مردانه چه ویژگی هایی دارد؟

ادکلن مردانه

مردان دارای روحیه ای برونگرا بوده و دوست دارند، با صلابت و با اعتماد به نفس به نظر برسند. مردان بیشتر از رایحه های تند و با پخش بوی بالا در میان انواع عطر و ادکلن مردانه استقبال می کنند. به این معنی نیست که در میان انواع خوشبو کننده بدن آقایان، رایحه های ملایم وجود ندارد. و هرگز نمی توان به صورت مطلق بین سلایق خط کشی کرد. زیرا برخی از رایحه ها هستند که از آنها هم مردان و هم زنان استفاده می کنند و به رایحه های اسپرت معروف هستند. به طور کلی هر رایحه با توجه به درصد اسانس به کار رفته در آن دسته بندی می شود. توصیه می شود هر کس با توجه به میزان ماندگاری و پخش بویی که از رایحه مورد علاقه اش انتظار دارد، از هر یک از این دسته ها خرید خود را انجام دهد.

دسته بندی خوشبو کننده بدن بر اساس درصد اسانس

خوشبو کننده بدن

خوشبو کننده بدن

۱- پرفیوم ها: اگر درصد اسانس به کار رفته در یک عطر ، بیش از ۲۲ درصد باشد به آن پرفیوم می گویند. این دسته پخش بو و غلظت بوی بالا و قیمت بالاتری دارد.
۲- ادوپرفیوم: درصد اسانس به کار رفته در این دسته بین ۱۵ تا ۲۲ درصد اسانس میباشد. ادکلن مردانه و زنانه با توجه به سلیقه بویایی افراد تعیین میشود. تصور غلطی است که پرفیوم و ادکلن مردانه بوده و ادوپرفیوم یک ادکلن زنانه می باشد.
۳- ادوتویلت: این دسته از ادکلن ها بسیار ملایم بوده و برای مصرف روزانه مناسب است. درصد اسانس رایحه در این دسته بین ۶ تا ۱۵ درصد می باشد.

معرفی انواع مام خوشبو کننده بدن

خوشبو کننده بدن

خوشبو کننده بدن

بعد از استحمام، با زدن مام ، دئودورانت و بادی اسپلش می توان میزان تعریق خود را متعادل کرد و از رایحه خوش آن تا ۲۴ ساعت بهره برد. با استفاده از انواع مام، می توان منافذ تعریق را با تحریک آنها پوشاند و از میزان تعریق زیاد و بوی بد جلوگیری نمود. استفاده از مام یا ادکلن بدون استحمام تاثیر چندانی نداشته و مخلوط بوی ادکلن و بوی عرق ، رایحه ای بد را به وجود می آورد که توصیه می شود بعد از استحمام از انواع دئودورانت ها استفاده کنید، تا بوی عرق بدن را به حداقل برسانید.

.

بادی اسپلش ها ، مام های دارای اسپری هستند که در انواع رایحه ملایم و ادکلنی در بازار موجود است. می توانید برای به همراه داشتن رایحه مد نظرتان با قیمت ارزان تر ، از انواع بادی اسپلش با رایحه ادکلنی خریداری نمایید.
برای شناخت دئودورانت رول، دئودورانت استیک و بادی اسپلش ها لازم به ذکر است،

درون این محصولات موادی به کار می رود که منافذ تعریق سطح پوست را بسته و با ضد عفونی کردن سطح پوست مانع رشد و تکثیر باکتری ها شده و مانع از بد بو شدن بوی عرق می شوند. با استفاده مداوم از آنها، می توانید هم تعریق خود را کاهش دهید و هم اینکه همیشه با بوی خوش در اماکن ظاهر شوید.
لازم به ذکر است، از نوع مام های بدون آلومینیوم و الکل، یا با درصد کم خریداری نمایید. تا از دردسر های حساسیت زا و خشکی پوست و مواد شیمیایی به کار رفته در آنها در امان بمانید.

لوازم آرایشی کاربردی برای بانوان و آقایان
معرفی داروخانه آنلاین شبانه روزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ