پنکک-خوب

راهنمای لوازم آرایش و زیبایی

راهنمای لوازم آرایش و زیبایی

برای داشتن یک آرایش زیبایی باید از لوازم آرایش و زیبایی مرغوب و با کیفیت استفاده کرد. شاید شما با همه ی لوازم آرایش و کاربرد های آن ها آشنایی نداشته باشید. لوازم آرایشی انواع و دسته های مختلفی دارند. هر کدام از لوازم آرایشی برای آرایش ناحیه خاصی از صورت مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله قصد داریم مهم ترین لوازم آرایش و کاربرد آن ها را برای شما بیان کنیم. با ما همراه باشید.

پنکک خوب

پنکک خوب

لوازم آرایش و زیبایی: پنکک

پنکک موجب مات شدن و یکدست کردن صورت مورد استفاده واقع می شود. البته پنکک از نظر درجه کاور و پوشانندگی مدل های مختلفی دارد. یکی از مهم ترین کاربرد های پنکک برای آرایش های روزانه است. یعنی هنگامی که شما می خواهید در طول روز یک آرایش ساده و سبک داشته باشید می توانید از پنکک برای کاور کردن صورت استفاده کنید. پنکک به کسانی که دارای پوست چرب هستند بسیار توصیه می شود. دلیل این امر فاقد چربی بودن و مات کنندگی پنکک است.

پنکک خوب

لوازم آرایش و زیبایی: خط لب

اگر قصد دارید لب های پر و جذاب داشته باشید با کمک ترفند های آموزش استفاده از خط لب می توانید به خواسته ی خود برسید. در واقع خط لب موجب منظم شدن و ماندگاری بیشتر آرایش لب و رژ لب می شود. در بسیاری از مواقع تنها با استفاده از یک خط لب می توان لب هایی جذاب داشت و دیگر نیازی به تزریق ژل لب و غیره نیست. در آموزش استفاده از خط لب باید بدانید همواره مدادی را برای کشیدن خط لب استفاده کنید که رنگ آن یک درجه از رنگ رژ لب شما تیره تر باشد. همچنین قبل از آن که بخواهید از مداد خط لب استفاده کنید ابتدا آن را بتراشید تا نوکی تیز و مناسب کشیدن داشته باشد.

لوازم آرایش و زیبایی: رژ لب مایع

رژ لب های مایع به دلیل پیگمنت بالای خوبی که دارند و همچنین ماندگاری بالا بسیار محبوب هستند. هنگام خرید رژ لب مایع باید دقت کنید که رژ لب فاقد سرب باشد. رژ لب های مایع معمولا به صورت مات هستند اما مدل های شاینی آن نیز در بازار وجود دارند. هنگام خرید دقت کنید رنگی را بخرید که با پوست شما سازگاری داشته باشد.

لوازم آرایش و زیبایی: ریمل

برخی ریمل ها برای پر کردن مژه، برخی برای بلند کردن مژه و برخی دیگر برای هر دو مورد استفاده می شوند. البته جالب است بدانید امروزه ریمل های رنگی نیز محبوبیت زیادی دارند. ابتدا باید مژه خود را بررسی کنید و ببینید کدام نوع ریمل برای شما مناسب است. به عنوان مثال اگر شما مژه هایی بلند و کشیده دارید بهتر است از ریمل هایی استفاده کنید که برای پر نشان دادن مژه های تولید شده اند. اگر مژه های شما پر اما کوتاه هستند می توانید از ریمل های بلند کننده که دارای مژه اضافه هستند، استفاده کنید. همچنین اگر مژه های شما کم پشت و کوتاه هستند از ریمل هایی که هم مژه اضافه دارند و هم پرکننده هستند، استفاده کنید. هنگام خرید دقت کنید که ریمل مربوطه از یک برند خوب و مرغوب باشد.

ریمل خوب

ریمل خوب

لوازم آرایش و زیبایی: کانسیلر

کانسیلر یکی از لوازم آرایشی است که به شما کمک می کند عیوب پوستی و چهره خود را محو و زیبایی های پوستی و چهره خود را نمایان تر کنید. کانسیلر ها انواع مختلفی دارند مانند کانسیلر های پالتی، کانسیلر مایع، کانسیلر ماتیکی، کانسیلر مدادی و … . معروف ترین انواع کانسیلر ها، کانسیلر های ماتیکی هستند. کانسیلر های ماتیکی به دلیل راحتی استفاده و اندازه های متفاوت بسیار معروف هستند.

لوازم آرایش و زیبایی: کرم پودر

اگر شما دارای پوستی چرب هستید باید از کرم پودر هایی استفاده کنید که فاقد چربی هستند. یا اگر شما پوستی خشک دارید بهتر است از کرم پودر های دارای چربی استفاده کنید تا خشکی پوست شما کمتر نمایان شود. علاوه بر این کرم پودر ها از نظر قدرت کاور و پوشانندگی نیز با یکدیگر تفاوت دارند. به طور کلی برای آرایش های روزانه می توانید از کرم پودر های سبک و دارای ضد آفتاب استفاده کنید. اما اگر قصد دارید یک کرم پودر برای آرایش های سنگین و یا آرایش شب داشته باشید می توانید از کرم پودر های سنگین تر با قدرت کاور بیشتر استفاده کنید.

راهنمای تکنیک های آرایش و زیبایی
مهم ترین محصولات پوست و مو کدامند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ