سفید کردن واژن

همه چیز در مورد سفید کردن واژن

همه چیز در مورد سفید کردن واژن

یکی از حساس ترین قسمت های بدن خانم ها، واژن و دستگاه تناسلی آن ها می باشد. این قسمت از بدن برای خانم ها اهمیت زیادی دارد به همین سبب به آن توجه ویژه ای دارند. یکی از دغدغه های همیشگی خانم ها در این زمینه سفید کردن واژن می باشد. به طور طبیعی رنگ واژن از رنگ پوست طبیعی فرد کمی تیره تر می باشد. این قضیه احساس خوبی به خانم ها نمی دهد و دوست دارند که با روش های مختلف اقدام به سفید کردن واژن خود کنند.

رنگ واژن به صورت طبیعی کمی تیره تر از دیگر اعضای بدن می باشد. این ناهماهنگی رنگ ممکن است بنا بر دلایل مختلف، بیشتر نیز شود. پوشیدن لباس های زیر تنگ و نامرغوب، داشتن اضافه وزن و برخورد ران ها به هم، گرما و مرطوب ماندن آن و … همگی می تواند از دلایلی باشد که واژن رنگ تیره تری داشته باشد.

"<yoastmark

روش های خانگی برای سفید کردن واژن

روش های مختلفی برای سفید کردن واژن وجود دارد. در دسترس ترین و راحت ترین این روش ها، روش های خانگی می باشند. خانم ها می توانند این روش ها را به راحتی در خانه انجام دهند و به مرور زمان شاهد تغییر رنگ واژن خود شوند. از موثر ترین و کاربردی ترین روش های خانگی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

آبلیمو و ماست

یکی از بهترین مواد برای سفید کردن واژن، ترکیب آبلیمو و ماست می باشد. این دو ماده را با هم مخلوط کنید و روی واژن بمالید. اجازه دهید ۲۰ دقیقه روی بدن شما بماند تا تاثیر خود را بگذارد. اگر در زمان استفاده از آن احساس سوزش کردید، سریعا آن را پاک کنید تا پوست شما دچار حساسیت نشود.

آبلیمو و جوش شیرین

جوش شیرین یکی از بهترین موادی است که می تواند موجب سفید کردن واژن شود. این ماده همچنین می تواند عفونت و باکتری های موجود در واژن را نیز از بین ببرد. تنها کافیست آبلیمو و جوش شیرین را با هم مخلوط کنید و آن را به بدن خود بزنید.

آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا را با زردچوبه مخلوط کنید و آن را برای ۳۰ دقیقه روی واژن خود بزنید. این ماسک را می توانید سه مرتبه در روز استفاده کنید.

"<yoastmark

سفیده تخم مرغ یکی از سریع ترین راه ها و در عین حال بد بود ترین آن ها نیز می باشد. باید سفیده را آنقدر هم بزنید تا کف کند و بعد آن را روی واژن بزنید. زمانی که خشک شد می توانید آن را با آب بشویید.

سفید کردن واژن با لیزر

یکی از روش های موثر و جدید در سفید کردن واژن، استفاده از دستگاه لیزر می باشد. با پیشرفت علم پزشکی، می تواند به وسیله ی دستگاه های مختلف رنگ واژن را تغییر داد تا در زمان رابطه ی جنسی، فرد احساس بهتری داشته باشد. لیزر یکی از این دستگاه ها می باشد که استقبال زیادی از آن شده است. زیرا بسیار سریع و راحت انجام می شود و نتیجه بخشی آن نیز بسیار بالاست.

استفاده از دستگاه لیزر برای سفید کردن واژن به راحتی و به صورت سرپایی انجام می شود. در زمان انجام این کار، فرد هیچ گونه دردی را احساس نمی کند. هر جلسه از لیزر درمانی برای این کار ، حدود ۱۰ دقیقه طول می کشد.  تعداد این جلسات برای هر کس متفاوت می باشد. افرادی که پوست تیره تری دارند، باید تعداد جلسات بیشتری را انجام دهند تا رضایت کافی به دست آورند و لیزر بتواند نتیجه بخش باشد.  بین هر دو جلسه استفاده از لیزر نیز باید حدود ۳۰ الی ۴۵ روز فاصله ی زمانی باشد تا واژن بتواند استراحت کند.

همانطور که بیان کردیم خانم ها از این روش استقبال زیادی کرده اند زیرا این روش بدون درد و بدون هیچ مشکلی انجام می شود. علاوه بر آن، استفاده از لیزر برای این کار، دائمی می باشد و دوباره رنگ تیره واژن بر نمی گردد. نتیجه بخشی و اثر بخشی این روش نیز از دیگر مزایای آن به شمار می رود. می توان بیان کرد که اثر بخشی این روش حدود ۸۰ درصد می باشد. استفاده از لیزر هیچ گونه عوارضی را در پی نخواهد داشت و افراد می توانند با خیالی آسوده از آن استفاده کنند.

روش های درمان کم توانی جنسی
بهترین راه های تنگ کردن واژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ