جوانسازی با هایفو

جوانسازی صورت با هایفو چگونه است؟

جوانسازی صورت با هایفو چگونه است؟

نحوه انجام روش هایفو چگونه است؟ سونوگرافی متمرکز با شدت بالا یا هایفو یک روش زیبایی نسبتا جدید برای سفت شدن پوست است که برخی آن را جایگزینی غیرتهاجمی و بدون درد برای لیفت صورت می دانند. این ماده از انرژی اولتراسوند برای تشویق تولید کلاژن استفاده می کند که منجر به سفت شدن پوست می شود. هایفو بیشتر به دلیل استفاده در درمان تومور شناخته شده است. اولین گزارش استفاده از هایفو برای استفاده زیباشناختی در سال ۲۰۰۸ بود. سپس هایفو در سال ۲۰۰۹ توسط سازمان غذا و دارو (FDA) برای لیفت ابرو تایید شد. این دستگاه همچنین توسط FDA در سال ۲۰۱۴ پاکسازی شد تا خطوط و چین و چروک قسمت فوقانی قفسه سینه و گردن را بهبود بخشد.

چندین آزمایش بالینی کوچک، هایفو را برای رفع و اصلاح چین و چروک صورت ایمن و موثر دانسته است. چند ماه پس از درمان، افراد بدون خطرات مرتبط با جراحی توانستند نتایج را مشاهده کنند. در حالی که این روش برای جوان سازی صورت با هایفو، لیفتینگ، سفت شدن و کانتورینگ بدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد، می توانیم بگوییم هایفو یک روش کاملا بی خطر است.

برای یافتن مناسب ترین افراد در این نوع روش ها، شواهد بیشتری لازم خواهد بود. تاکنون مشخص شده است که هایفو یک درمان امیدوار کننده است که می تواند جایگزین لیفت صورت شود، به ویژه در افراد جوان که نمی خواهند خطرات و زمان بهبودی مرتبط با جراحی را داشته باشند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات جامع و مفیدی در رابطه با روش زیبایی هایفو در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

جوانسازی با هایفو

جوانسازی با هایفو

نحوه ی جوانسازی صورت با هایفو

در جوانسازی صورت با هایفو از انرژی سونوگرافی متمرکز برای هدف قرار دادن لایه های پوست درست در زیر سطح استفاده می کند.

انرژی سونوگرافی باعث گرم شدن سریع بافت می شود. هنگامی که سلول های منطقه مورد نظر به دمای مشخصی رسیدند، تخریب سلولی را تجربه می کنند. اگرچه به نظر می رسد این ضد خلاف است، اما این آسیب سلول ها را در تولید کلاژن بیشتر تحریک می کند.

کلاژن پروتئینی که ساختار پوست را فراهم می کند. افزایش کلاژن منجر به ایجاد سفتی و سفتی پوست می شود.

یعنی صورتی صاف تر با چین و چروک های کمتر.

از آنجا که پرتوهای فراصوت با فرکانس بالا بر روی یک محل بافت خاص در زیر سطح پوست متمرکز شده اند، هیچ آسیبی به لایه های بالایی پوست و نواحی مجاور آن وارد نمی شود.

جوانسازی صورت با هایفو ممکن است برای همه مناسب نباشد.

به طور کلی، این روش در افراد بالای ۳۰ سال که دارای شلی پوست ملایم تا متوسط ​​هستند، بهتر عمل می کند. افرادی که دارای پوست آسیب دیده از بدن هستند و یا پوست شل آن دارای درجه بالایی است ممکن است قبل از دیدن نتیجه به چندین روش درمانی نیاز داشته باشند.

افراد مسن با پیری گسترده تر، شلی شدید پوست، یا پوست بسیار افتاده بر روی گردن، کاندید های خوبی برای جوانسازی صورت با هایفو نیستند و ممکن است نیاز به جراحی داشته باشند.

مزایا جوانسازی صورت با هایفو

طبق انجمن جراحی پلاستیک زیبایی آمریکا جوانسازی صورت با هایفو و سایر گزینه های غیر جراحی برای لیفت صورت در طی چند سال گذشته محبوبیت عمده ای داشته اند. تعداد کل رویه های انجام شده بین سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۷ ۶۴.۸ درصد افزایش یافته است.

هایفو مزایای زیبایی شناختی بسیاری دارد، از جمله:

  • کاهش چین و چروک
  • افتادگی پوست در گردن
  • بلند کردن گونه ها، ابروها و پلک ها
  • افزایش تعریف خط فک
  • محکم کردن ناحیه دکلته یعنی بالای سینه و گردن
  • صاف کردن پوست

نتایج مطالعه امیدوار کننده است.

مطالعه ای که در سال ۲۰۱۷ انجام گرفت نشان داد که هایفو پس از ۱۲ هفته به طور قابل توجهی قابلیت ارتجاعی پوست گونه ها، پایین شکم و ران ها را بهبود می بخشد.

در یک مطالعه بزرگتر بر روی ۹۳ نفر، ۶۶ درصد از کسانی که تحت جوانسازی با هایفو قرار گرفتند

پس از ۹۰ روز بهبود در ظاهر و گردن خود را مشاهده کردند.

در حالی که عوارض هایفو نسبت به لیفت صورت جراحی خطرات و هزینه های کمتری را متحمل می شود،

نتایج ممکن است به مدت طولانی ادامه نداشته باشند و ممکن است به اقدامات مکرر نیاز باشد.

 

منابع مرتبط :

https://www.healthline.com/health/hifu-for-face

https://www.medicalnewstoday.com/articles/hifu-facial

جوانسازی صورت به روش خانگی چگونه است؟
جوانسازی صورت با میکرودرم چگونه است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ