تاثیر آب بر زیبایی صورت و مو ها

راهنمای روش های زیبایی پوست و مو

هنگامی که از روش های زیبایی پوست و مو صحبت به میان می آید بسیاری از خانم ها تصور می کنند منظور استفاده از کیف لوازم آرایش است. لازم است بدانید بسیاری از لوازم آرایشی و زیبایی تنها برای زیبا تر شدن شما هستند. همچنین جالب است بدانید در کشور های اروپایی و پیشرفته آرایش زیاد میان خانم های مسن رواج دارد. در این کشور ها دختران جوان تلاش می کنند با استفاده از روش های دیگری در جهت حفظ زیبایی خود بکوشند. در این مقاله ما قصد داریم اطلاعاتی مفید در رابطه با روش های زیبایی پوست و مو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

زیبایی پوست و مو

زیبایی پوست و مو

روش های زیبایی پوست و مو: رژیم غذایی مناسب

یکی از اصلی ترین روش های زیبایی پوست و مو رژیم غذایی مناسب است. آیا تا به حال فکر کرده اید رژیم غذایی شما چه تاثیر مهمی در سلامت و زیبایی پوست و موی شما دارد؟ لازم است بدانید میان مواد غذایی که شما مصرف می کنید و زیبایی پوست و مویتان ارتباط مستقیمی وجود دارد. غذا های فست فودی و آماده سبب می شوند سلامت پوست و موی شما به خطر افتد. بهترین مواد غذایی برای این مورد استفاده از سبزیجات، میوه ها و غذا های سالم است. در میوه ها و سبزیجات مواد مغذی بسیاری مانند انواع ویتامین ها وجود دارد. این مواد مغذی و ویتامین ها کمک می کنند پوست و موی شما سالم و زیبا باشد. به عنوان مثال اگر شما دارای پوستی چرب هستید و یا مو های شما به سرعت چرب می شوند، باید از مصرف غذا های سرخ کردنی و چرب خودداری نمایید. بلکه به جای آن باید از مواد غذایی کم چرب، سبزیجات و میوه های تازه استفاده کنید. مصرف زیاد کیک ها و شیرینی ها نیز سبب می شود سلامت پوست و موی شما تهدید شود.

نوشیدن آب زیاد

یکی از روش های زیبایی پوست و مو این است که روزانه بیشتر از ۸ لیوان آب بنوشید. مصرف آب کافی و زیاد سبب می شود عملیات آب رسانی به پوست و موی شما به خوبی انجام شود. مصرف آب کافی علاوه بر آن که موجب سلامتی کلیه ها و مجاری ادرار می شود، موجب شفافیت و درخشان شدن پوست و مو نیز می شود. همچنین اگر می خواهید پوست شما روشن و شفاف شود بعد از شستن صورت خود اجازه دهید آب روی صورت شما بماند تا خشک شود. در واقع بعد از شستن صورت را خشک نکنید تا خودش خشک شود. این کار سبب شفافیت پوست صورت شما می شود.

 استفاده از ماسک های طبیعی پوست و مو

در رابطه با  زیبایی پوست و مو باید بگوییم ماسک های زیادی وجود دارند که سبب می شوند پوست و موی شما سالم و زیبا شود. به عنوان مثال عسل یک ماسک بسیار خوب برای پوست صورت است. می توانید هر چند روز یک با عسل را روی پوست خود بمالید تا معجزه آن را مشاهده کنید. همچنین ماسک سرکه سیب، ماسک موز و تخم مرغ و غیره برای سلامت و زیبایی مو ها بسیار مفید هستند.

استفاده از شوینده های مناسب و مرغوب

برای شست و شوی صورت و مو های خود از شوینده های مناسب و مرغوب استفاده کنید. به عنوان مثال هنگام استحمام بهتر است از شامپویی استفاده کنید که با جنس موهای شما و نوع پوست سر شما سازگاری داشته باشد. برای صورت خود نیز از یک شوینده مرغوب استفاده کنید تا خطری پوست صورت شما را تهدید نکند.

زیبایی پوست و مو

زیبایی پوست و مو

روش های زیبایی پوست و مو: استفاده از مرطوب کننده و ماسک های بهداشتی و زیبایی

حتما بعد از هر شست و شو پوست صورت و بدن خود را مرطوب کنید. رطوبت رسانی سبب می شود پوست شما جوان و شفاف بماند و از خشکی در امان باشد. همچنین لازم است بدانید ماسک ها و اسکراب های بهداشتی زیادی در بازار وجود دارند. شما می توانید برای روش های زیبایی پوست و مو از این ماسک ها استفاده کنید. انواع این ماسک ها هم برای پوست صورت و بدن و هم برای مو های شما وجود دارد. بنابراین شما می توانید ماسک متناسب با پوست و یا موی خود را تهیه و استفاده کنید. از لوسیون های زیبایی پوست نیز غافل نشوید.

علاوه بر این روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل برای مو ها بسیار مفید هستند.

 

https://www.amazon.de/Your-Natural-Beauty-Hair-Guide-ebook/dp/B087NZ81QB

https://www.pinterest.com/pin/562668547193793222/

 

ریزش موی ارثی چیست؟
مهم ترین محصولات پوست و مو کدامند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ