مادر در بارداری

مراقبت های مادر در بارداری

مراقبت های مادر در بارداری :

دوران بارداری یکی از حساس ترین قسمت های زندگی هر بانویی می باشد. جنین و مادر در بارداری نه تنها نیازمند مراقبت و استفاده از مکمل های مخصوصی می باشند بلکه مادر از دوران پیش از بارداری نیز باید تحت نظر پزشک بوده و از ویتامین ها و مکمل های تجویز شده مصرف کند. بنابراین تصمیم به مادر شدن تصمیم سختی است و از دوران پیش از بارداری، حین بارداری و پس از زایمان نیازمند مراقبت های ویژه و خاصی می باشد. دسته محصولات مادر و بارداری برای آن دسته از مادرانی است که به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند و دوست دارند در دوران بارداری نیز زیبایی و سلامت پوست و موی خود را حفظ کنند. محصولات مورد استفاده برای مادر در بارداری بسیار حساس می باشد چرا که در صورت وجود مواد شیمیایی و غیر بهداشتی ممکن است سلامت جنین به خطر بیفتد.

مادر در بارداری

مادر در بارداری

سایت ویتا ماه مرجعی مطمئن برای خرید های شما در دوران بارداری می باشد. همچنین می توانید برای محافظت از خود و خانواده در برابر ویروس کرونا از محصولات ارائه شده در سایت استفاده کنید.

بهداشت مادر در بارداری :

رعایت بهداشت مادران در بارداری به سلامت بدن مادر و رشد جنین تاثیر مستقیمی دارد. از این رو بانوان در این دوران باید بیشتر به استفاده از تجهیزات بهداشتی اهمیت نشان دهند.

  • انواع ژل، شیاف، کپسول برای جلوگیری از عفونت دستگاه تناسلی مادر در سایت ویتا ماه موجود می باشد.
  • به دلیل حساسیت برخی از بانوان به پد های بهداشتی، باید در این دوران از پد های بهداشتی مناسب پوست های حساس استفاده نمایند.
  • مادران قبل از اقدام به بارداری بهتر است از مکمل های تقویت کننده تخمک گذاری مصرف کنند.
  • هورمون های یک مادر در بارداری از حالت تعادل خارج شده و همین امر یکی از دلایل تعریق او می باشد. بنابراین ضروری است که از ضد تعریق های استاندارد و مناسب استفاده کند. محصولات ضد تعریق به صورت رول، ژل، اسپری و حتی قرص وجود دارد.

مادر در بارداری

تقویت جنین و مادر در بارداری :

بهبود باروری آقایان و بانوان :

همانطور که گفته شد مراقبت های بارداری تنها محدود به زمان بارداری نیست و باید زوجین قبل از بارداری شروع به مراقبت از خود بکنند. یکی از این مراقبت های اولیه استفاده از مکمل های بهبود باروری در آقایان و بانوان عزیز می باشد. این مکمل ها با دارا بودن ویتامین های لازم، قدرت جنسی را افزایش داده و شانس بارداری را افزایش می دهند.

 

مادر در بارداری

تقویت تخمدان :

برای اینکه مادر در بارداری یک شرایط سالم و راحتی داشته باشد باید فرایند تخمک گذاری به درستی در بدن او انجام شود. به تشخیص پزشک اگر این فرایند نیازمند مکمل و قرص های تقویتی باشد بهتر است از قرص یا کپسول های تجویز شده استفاده نماید.

آهن، فولیک اسید ، مولتی ویتامین و سایر مکمل ها :

به دلیل تغذیه جنین از بدن مادر در دوران بارداری باید نسبت به مصرف مکمل ها دقیق تر بود و سر ساعت از آنها استفاده نمود. برخی از مادران به این مسئله بی توجه بوده و متاسفانه پس از بارداری دچار کم خونی شدید می شوند. انواع مکمل های مورد نیاز برای این دوران در سایت ویتا ماه با تخفیفات ویژه ای به فروش گذاشته شده است.

مراقبت از پوست مادر در بارداری :

آنتی سلولیت:

این کرم ها علاوه بر رفع سلولیت های موجود روی شکم، باسن، زانو و ران باعث لاغری موضعی نیز می گردند. بنابراین برای زمان بارداری و پس از آن مناسب هستند.

پاک کننده پوست:

در این دوران با توجه به تغییرات هورمونی امکان حساس شدن پوست صورت وجود دارد بنابراین هنگام بارداری بدون توجه به نوع پوست صورتتان از پاک کننده های پوست های حساس استفاده کنید.

ترک بدن، زخم و اِسکار:

ترک های ایجاد شده بر روی شکم، ران و … به علت افزایش وزن را می توان به کمک کرم یا روغن های رفع ترک برطرف کرد. همچنین برای جای زخم بهتر است از کرم های بهبود دهنده بر پایه گیاهی استفاده نمود.

مراقبت از مو و ناخن مادر در بارداری :

به دلیل کمبود ویتامین در دوران بارداری اکثر مادران دچار ریزش مو، موخوره، ناخن های شکننده و … می شوند. برای اینکه استرس از دست دادن زیبایی مو و ناخن خود را نداشته باشید استفاده منظم از مکمل های مو و ناخن را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

معرفی مکمل های ورزشی
مراقبت های دوران شیردهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ