لیفتینگ

معرفی محصولات تخصصی لیفتینگ

معرفی محصولات تخصصی لیفتینگ :

با بالا رفتن سن تغییرات زیادی در بدن اتفاق می افتد. علاوه بر بروز بیماری های مختلف، علائم پیری پوست با شروع چین و چروک ها، لک، افتادگی یا شل شدگی پوست آغاز می شود. مسئله زیبایی در هر سن و جنسیتی مهم تلقی می شود و همه مردم سعی در حفظ و نگهداری زیبایی و شادابی پوست و موی خود هستند. /لیفتینگ

امروزه با پیشرفت امکانات پزشکی و وجود لوازم بهداشتی با این تنوع و کیفیت دیگر هیچ غیر ممکنی وجود ندارد و راه حل پزشکان برای رفع این مشکل، کشیدن و یا لیفتینگ پوست می باشد. این در حالی است که در گذشته های دور حفظ جوانی پوست و به تاخیر انداختن پیری مسئله ای غیر ممکن و محال بود. لیفتینگ پوست صورت و یا بدن توسط جراحان با تجربه انجام گرفته و قسمت هایی از پوست که دچار افتادگی یا شل شدگی شده اند برش داده شده و در نتیجه باعث کشیده شدن پوست می شوند.

لیفتینگ

عمل لیفتینگ بر روی افراد بالای ۴۵ سال انجام می گیرد و اغلب حدود ۳ ساعت به طول می انجامد. البته نباید دوران نقاهت و مراقبت های بعد از عمل و همچنین هزینه و درد عمل لیفتینگ را فراموش کرد. ما به شما یک راه حل ساده و بدون درد با هزینه خیلی کمتر از عمل جراحی لیفتینگ پیشنهاد می کنیم. استفاده از کرم یا اسپری های لیفتینگ یک راه کم هزینه و راحت می باشد. برای اثربخشی بهتر و بیشتر، برای استفاده از کرم های لیفتینگ باید قبل از ۳۵ سالگی اقدام کنید. علاوه بر استفاده از کرم های مراقبتی برای داشتن پوستی شاداب و جوان باید از یک رژیم غذایی سالم پیروی کرد، ورزش منظمی انجام داد و روزانه به میزان ۸ لیوان آب نوشید.

لیفتینگ پوست بدن

شاید پیدا کردن این محصولات به صورت حضوری با وجود محدودیت و شرایط کرونا کاری آسان نباشد. نا برای این کار نیز راه دوم و ساده تری پیدا کرده ایم، شما می توانید با مراجعه به سایت  vitamah.com تنوع کم نظیری از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل های غذایی و ورزشی پیدا کنید و از خانه به دور از حضور در اجتماع و استرس بیماری خرید خود را اینترنتی انجام داده و محصولات خریداری شده را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. این سایت علاوه بر اینکه تمام محصولات خود را با تضمین اصالت کالا ارائه می دهد، با کمترین سود و تخفیفات ویژه به شما امکان خریدی اقتصادی را فراهم می نماید.  محصولات لیفتینگ در سایت ویتا ماه در دسته های مجزای صورت و گردن، بدن، سینه، دور چشم و لب از برند های معتبر ایرانی و خارجی با قیمت های مناسب قرار داده شده است.

گرچه چند محصول لیفتینگ و پیلینگ در دسته محصولات ضد چروک نیز قرار داده شده است اما برای مشاهده و خرید محصولات تخصصی تر باید به این دسته بندی مراجعه کنید. کرم های لیفتینگ به دلیل دارا بودن انواع مکمل ها در ترکیبات خود سبب رفع و جلوگیری از بروز چروک یا افتادگی می گردند.

محصولات لیفتینگ بدن :

محصولات لیفتینگ مخصوص بدن در سایت ویتا ماه در انواع اسپری، ژل، کرم، لوسیون و ماسک ارائه شده است. این محصولات از نظر کارایی تفاوتی ندارند تنها از نظر حالت قرار گیری در بسته بندی متفاوت هستند. این محصولات علاوه بر دارا بودن خاصیت لیفتینگ قوی که باعث سفت شدن سریع و آنی پوست بدن می شوند با داشتن روغن های گیاهی و ویتامین های معدنی مختلف از قبیل E ، امگا ۶ و ۹ باعث جوانی و نرمی پوست نیز می شوند.

 محصولات لیفتینگ سینه :

این دسته از محصولات نیز در انواع کرم، اسپری، ژل و سرم دسته بندی شده است. هم این محصولات با دارا بودن ترکیبات موثر از افتادگی و شل شدن پوست سینه جلوگیری می کند. بافت سینه به دلیل شرایط خاصی که دارد از جمله چاقی یا لاغری متعدد، شیردهی و یا استفاده نادرست از لباس زیر بیشتر در معرض تغییر حالت پوست قرار دارد.  بنابراین استفاده از این کرم ها از سنین جوانی از بروز اتفاقات ناخوشایند در آینده جلوگیری خواهد کرد.

محصولات لیفتینگ صورت و گردن :

برای لیفتینگ صورت و گردن علاوه بر انواع ژل، کرم، لوسیون و ماسک دو نوع دیگر کرم های لیفتینگ روز و شب نیز وجود دارد. پوست صورت و گردن بیشتر از سایر نقاط بدن در معرض تابش آفتاب هستند؛ بنابراین به مراقبت و رسیدگی بیشتری نیز نیاز دارند. علاوه بر استفاده از کرم ضد آفتاب، کرم لیفتینگ را نیز باید اضافه کرد تا در دوران پیری از پوستی شاداب و سالم لذت برد.

لیفتینگ

محصولات لیفتینگ دور چشم و لب :

پوست دور چشم که نازک ترین و لطیف تر سایر نقاط بدن است حتی ریزترین چروک ها را نیز به راحتی بروز می دهد.

کرم لیفتینگ دور چشم

لیفت پوست دور لب

پوست دور چشم و لب از اولین نقاطی می باشد که در اثر بالا رفتن سن دچار افتادگی و چروک می شوند. محصولات مخصوص لیفتینگ دور چشم و لب در انواع ژل کرم و سرم وجود دارد. برای رفع افتادگی پلک نیز که به مرور زمان ممکن است اتفاق بیفتد و باعث بروز مشکلات بینایی گردد نیز کرم رفع افتادگی پلک در این سایت قرار دارد. کلاژن و ویتامین C  اصلی ترین مواد در ترکیبات کرم های جوان کننده هستند که در تمامی محصولات لیفتینگ استفاده شده اند.

معرفی محصولات ضد چروک
معرفی محصولات ترمیم کننده پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ