ضد چروک

معرفی محصولات ضد چروک

معرفی محصولات ضد چروک :

هر یک از چین و چروک های روی صورت نشانگر یک خاطره خوب یا بد در طول عمر ما انسان ها هستند. با هر بار اخم کردن، خنده یا گریه کردن و سایر حالات انسانی یک سری خطوط بر روی صورت نمایان می شود. این خطوط در اثر مرور زمان و افزایش سن و کم آبی عمیق تر شده و تاثیر مستقیمی بر روی زیبایی افراد می گذارد.

برای برطرف نمودن چروک های حاصله  نیاز به استفاده از این محصولات معتبر می باشد. علاوه بر عوامل گفته شده، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، آلودگی هوا و مصرف دخانیات نیز بر روند بروز و ظاهر شدن چین و چروک موثر است. گرچه یکی از مهم ترین عوامل تشکیل چروک در نواحی صورت، گردن، دست ها و ساعد قرار گرفتن در معرض اشعه های خورشید می باشد. بنابراین پوست های روشن تر بیشتر در معرض چروک هستند و باید به طور منظم و اصولی از کرم های ضد آفتاب استفاده کنند.

.

ضد چروک

مصرف آب کافی و استفاده از مکمل ها گرچه تاثیر بسزایی در به تاخیر افتادن ایجاد چروک دارد اما نگران نباشید تکنیک ها و راه حل های مختلفی برای رفع چروک ها وجود دارد از جمله استفاده از داروها، کشیدن یا لیفتینگ پوست، فیلرها، تزریق مواد پر کننده و در نهایت جراحی.

این روش های گفته شده نه تنها پر هزینه و دردناک هستند بلکه دوران نقاهت برخی از این روش ها بسیار طولانی می باشد. راه دیگری که برای برطرف کردن و ناپدید کردن چروک ها وجود دارد استفاده از کرم های ضد چروک می باشد. گرچه برای دیدن نتیجه و اثربخشی این کرم ها باید صبور باشید و زمان بیشتری منتظر بمانید. اما در عوض متحمل هزینه های گزاف عمل و جراحی نخواهید شد و همچنین نیاز به تحمل هیچگونه درد یا گذراندن دوران نقاهت نیست.

پیدا کردن فروشگاه های معتبری که محصولات ضد چروک اصل را با ضمانت به فروش برساند کمی دشوار می باشد و گشت و گذار در بازار برای پیدا کردن کرم ضد چروک اصل و بهداشتی با شرایط و محدودیت های کرونایی به هیچ وجه کار عاقلانه ای نیست. بنابراین بهترین و مطمئن ترین راه خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی معتبر همچون سایت https://vitamah.com می باشد. تنوع محصولات ضد چروک در این سایت به قدری است که مشابه آن را در فروشگاه های حضوری کمتر می توان یافت. در ادامه به تشریح مختصری از انواع این کرم ها می پردازیم.

محصولات ضد چروک شب و روز :

متوسط میزان مصرف این کرم های شب و روز ۳۰ سال به بالا می باشد اما می توان استفاده از آن را در سال هایی که هنوز هیچ چروکی ظاهر نشده هم استفاده کرد تا روند پیری پوست را چند سال به تاخیر انداخت. این کرم ها روز و شب که در دو گروه مجزا در سایت ویتا ماه دسته بندی شده اند در اکثر ترکیبات و ویژگی ها مشترک هستند.

 

نقطه اشتراک هر دو نوع کرم ترمیم بافت های مرده و آسیب دیده، تامین رطوبت پوست، عدم ایجاد حساسیت می باشد. تفاوت اصلی این کرم روز با شب در خاصیت ضد آفتابی کرم های روز می باشد. کرم های ضد چروک مخصوص شب نیز با دارا بودن عصاره ها و ترکیبات آرامش بخش به احیا و جوان سازی پوست صورت در طول شب می پردازد.

ضد چروک

کرم های لیفتینگ و پیلینگ :

اگر مایل به انجام جراحی های لیفت و کشیدن پوست صورت نیستید و نمی خواهید هزینه زیادی برای این کار بدهید، کرم های لیفتینگ جایگزین مناسبی برای جراحی هستند. این کرم ها با افزایش انرژی سلول های پوستی باعث کلاژن سازی و ساخت الاستین شده و در نتیجه جوانسازی و کشیدگی پوست را به همراه خواهد داشت. برخی از این کرم ها علاوه بر دارا بودن خاصیت لیفتیگ، پیلینگ را نیز انجام می دهند یعنی با لایه برداری از پوست های کرده و ضعیف باعث ترمیم و رشد مجدد سلول های جدید و جوان می شوند.

کرم های ضد چروک دست و پا :

اغلب این کرم ها دست و پا دارای عنصر Q 10 بوده و با افزایش آبرسانی باعث از بین رفتن چروک ها و اگزما می گردد.

کرم های ضد چروک دور چشم :

پوست اطراف چشم که لطیف تر و نازک تر از پوست سایر نقاط بدن می باشد بیشتر مستعد چروک شدن می باشد. به همین دلیل استفاده از این کرم به شدت برای این ناحیه توصیه می شود. این کرم ها علاوه بر برطرف کردن چروک های اطراف چشم از افتادگی پلک پایین جلوگیری کرده و باعث به تاخیر افتادن پیری پوست نیز می شود.

معرفی محصولات ضد لک
معرفی محصولات تخصصی لیفتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ