ضد آفتاب

معرفی محصولات ضد آفتاب

معرفی محصولات ضد آفتاب :

با رسیدن فصل گرما و روز های پر حرارت، برای هماهنگ کردن خود با شرایط جدید، علاوه بر تغییر نوع لباس باید از محصولات زیبایی و بهداشتی خاصی نیز استفاده کنیم. مهم ترین محصولی که در فصول گرم سال نباید فراموش شود ” ضد آفتاب” می باشد. کرم های ضد آفتاب جلوی آسیب رساندن اشعه های مضر آفتاب به پوست لطیف صورت را می گیرند.

البته که نمی توان از هر فروشگاهی هر برند ضد آفتاب را خریداری کرد و باید به مراکز معتبر مراجعه کرد و متناسب با نوع پوست صورت، این کرم را خریداری و استفاده کرد. سایت ویتا ماه که یک داروخانه آنلاین است این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا کیفیت و قیمت محصولات را با خیال راحت مقایسه کرده و خریدی راحت را تجربه کنید. در طول یکسال اخیر که بیماری کرونا در کشور گسترش یافته و همواره در کمین شما عزیزان قرار دارد، بهترین و ایمن راه برای خرید محصولات زیبایی و پوست و مو سایت https://vitamah.com می باشد. سایت ویتاماه اصل بودن محصولات خود را تضمین می کند و محصولات را با بهترین و مناسب ترین قیمت به فروش گذاشته است.

ضد آفتاب

.

با خرید آنلاین از این سایت از تخفیفات ویژه سایت نیز بهره مند خواهید شد و محصولات خریداری شده خود را در کمترین زمان درب منزل تحویل خواهید گرفت. این سایت تنها یک سایت خرید آنلاین دارو نیست بلکه یک داروخانه آنلاین مجهز به انواع محصولات مورد نیاز شما و فرزندانتان می باشد. دسته اول که مخصوص محصولات آرایشی و بهداشتی است تنها به انواع کرم های ضد آفتاب محدود نمی شود و انواع کرم های آرایشی و بهداشتی از جمله مرطوب کننده، ضد لک، ضد چروک، لیفتینگ پوست، ترمیم کننده پوست، پاکسازی پوست، مراقبت مو، مکمل ها و بهداشت دهان و دندان را نیز شامل می شود. در این مقاله به تشریح انواع ضد آفتاب برای انواع پوست ها می پردازیم.

ضد آفتاب مخصوص پوست های خشک :

ضد آفتاب های مخصوص صورت در دو نوع رنگی و بی رنگ ساخته می شوند. نوع رنگی آن علاوه بر خاصیت حفاظت از آفتاب، کمی پوشانندگی نیز دارد و لک یا جوش ها را می پوشاند. اما نوع بی رنگ آن هیچ رنگی بر روی پوست شما به جای نمی گذارد.

اگر دارای پوست صورت خشک هستید، باید یکی از ضروری ترین لوازم بهداشتی شما ضد آفتاب باشد و در هر شرایطی حتی مواقعی که آفتاب نیست و یا در خانه هستید از آن استفاده کنید. ضد آفتابی مناسب پوست های خشک است که دارای روغن های گیاهی و چربی باشد و در عین حال دارای خاصیت آبرسانی بالایی باشد.

ضد آفتاب مخصوص پوست های معمولی و مختلط :

پوست هایی که نه خشک باشند و نه چرب و یا فقط قسمت پیشانی و روی بینی چرب باشد، پوست های معمولی و مختلط نامیده می شوند. مهم ترین ویژگی ای که باید یک ضد آفتاب مخصوص پوست های معمولی و مختلط داشته باشد خاصیت آبرسانی عمیق و به تعادل رساندن چربی صورت می باشد. این افراد به دلیل اینکه اغلب در نواحی پیشانی و بینی (T Zone)  دچار چربی می شوند و جوش های سر سیاه و منافذ باز زیادی دارند. بنابراین به مراقبت بیشتری نیاز دارند.

ضد آفتاب مخصوص پوست های چرب :

پوست هایی که تمام نقاط آنها چرب هستند در این دسته قرار می گیرند و به شدت مستعد جوش و آکنه هستند. مراقبت و رسیدگی بیشتری نیز نسبت به سایر انواع پوست ها دارند. کرم هایی مناسب پوست های چرب هستند که فاقد چربی و روغن باشند ولی آبرسانی کاملی برای پوست انجام دهند.

ضد آفتاب های دور چشم :

پوست دور چشم لطیف ترین قسمت از پوست صورت می باشد ولی بیشتر مواقع رسیدگی به آن را فراموش می کنیم یا اهمیت نمی دهیم. کرم های ضد آفتاب مخصوص دور چشم از نفوذ اشعه های مضر خورشید به پوست و همچنین ایجاد چین و چروک های اطراف چشم جلوگیری می کند.

ضد آفتاب های مخصوص کودکان :

پوست کودکان طبیعتا آسیب پذیرتر از پوست بزرگسالان در برابر نور خورشید می باشد. برای تمامی کودکان بالای ۶ سال که مشکل خاص پوستی نداشته باشند می توان از ضد آفتاب های استاندارد با محافظت مناسب استفاده کرد. در کودکان زیر ۶ سال هم توصیه میشود مقدار کمی از کرم را فقط بر روی گونه ها و قسمت هایی از بدن زد که در معرض آفتاب قرار خواهند گرفت.

 

ضد آفتاب

 

کرم تقویت کننده پوست دست حاوی ضد آفتاب :

محصولی که در سایت موجود میباشد، کرم تقویت کننده و مرطوب کننده می باشد که علاوه بر روشن سازی و جوان سازی پوست، از تابش اشعه های فرابنفش نیز جلوگیری می کند.

روغن های برنزه کننده حاوی ضد آفتاب :

این روغن ها در برند های معتبر و اسانس های ملایم موجود میباشد. برای تیره تر کردن پوست صورت و بدن از این کرم ها استفاده می شود و علاوه بر دارا بودن ویتامین های مختلف، در برابر اشعه های مضر خورشید نیز محافظ هستند.

بهترین روش‌های مراقبت از مو در خانه
معرفی محصولات مرطوب کننده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ