مرطوب کننده

معرفی محصولات مرطوب کننده

معرفی محصولات مرطوب کننده :

رسیدگی به زیبایی پوست و مو مسئله ای است که آقا و خانم نمیشناسد و نباید از توجه به آن غافل شد. در دوران کرونا که مردم برای ضد عفونی کردن دست ها از مواد شوینده و الکل استفاده کردند، به تدریج روند خشکی پوست دست شروع شد. اینجا بود که اهمیت استفاده از مرطوب کننده و مکمل ها بیش از پیش خود را نشان داد.

بنابراین همواره پس از استفاده از مواد ضد عفونی کننده، از کرم های مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید. در دسته بندی محصولات سایت ویتا ماه این محصولات  بسیار کامل و غنی می باشد و می تواند نیاز هر کسی را از کودک تا پوست های حساس را برطرف کند. مرطوب کننده ها بر پایه روغن هستند و با استفاده از آنها یک لایه محافظ بر روی پوست ایجاد میکنند تا از خروج رطوبت و آب جلوگیری کنند در نتیجه از خشکی پوست نیز جلوگیری به عمل می آید. در ادامه به معرفی زیر مجموعه دسته مرطوب کننده که متناسب با هر نوع پوستی است خواهیم پرداخت.

مرطوب کننده

مرطوب کننده مناسب پوست های خشک :

به پوست هایی که کم آب هستند و چربی کمی را در خود نگه می دارند ” پوست خشک ” گفته می شود. بنابراین این نوع پوست ها نیاز به یک مرطوب کننده قوی و غلیظ با آبرسانی عمیق دارند. خشکی پوست نه تنها ظاهر پوست دست های شما را نا خوشایند و زمخت نشان می دهد بلکه باعث ایجاد چین و چروک نیز می گردد. در ترکیبات اغلب این محصولات از روغن های قوی مانند وازلین، روغن کانولا، روغن شی‌باتر، جوجوبا، روغن نارگیل و روغن سویا استفاده می شود. در سایت vitamah.com محصولاتی ی با برند های متنوع ایرانی و خارجی و قیمت های مناسب وجود دارد که شما می توانید با توجه به بودجه خود یکی از آنها را انتخاب و خریداری نمایید.

مرطوب کننده

مرطوب کننده مناسب پوست های معمولی(نرمال) :

پوست های خشک و نرمال یا معمولی اغلب در یک دسته قرار می گیرند و محصولات پوستی مشترکی دارند. این کرم ها با حفظ رطوبت موجود در پوست و افزایش نرمی و لطافت پوست از پیری و ایجاد چین و چروک ها جلوگیری می کند. در سایت ویتا ماه نیز محصولات برای پوست های معمولی هم به صورت تیوپی، کاسه ای و هم پمپی موجود می باشد.

مرطوب کننده مناسب پوست های چرب :

افرادی که پوستشان به طور مداوم چرب می شود، احساس می کنند که نیاز به این کرم ها ندارند در حالی که این تفکر کاملا اشتباه بوده و هر پوستی به مرطوب کننده مناسب نیاز دارد. این دسته از کرم ها مناسب پوست های چرب باید بر پایه آب باشد تا بتواند لایه ای محافظ ایجاد کرده و از خروج رطوبت و آب پوست جلوگیری کند. همچنین خاصیت ویژه این کرم ها به تعادل رساندن و حذف چربی های اضافی می باشد.

مرطوب کننده مناسب پوست های حساس :

اغلب پوست های خشک، در دسته پوست های خشک نیز قرار می گیرند بنابراین هنگام خرید کرم مرطوب کننده باید به محتویات کرم توجه کرد. ترکیباتی حساسیت زایی همچون عطرها ، پارابن و اسانس‌های شیمیایی نباید در داخل این کرم مناسب پوست های حساس استفاده شود و در عوض آلوئه ورا از جمله اصلی ترین عنصر این کرم ها می باشد که باعث کاهش قرمزی، التهاب و خشکی بیش از اندازه پوست می شود.

مرطوب کننده مناسب پوست کودک :

پوست لطیف و حساس کودکان بیشتر از بزرگسالان در معرض خشکی قرار دارد و باید پس از هر بار شستشو و استحمام مقدار مناسبی از این کرم مناسب پوست کودک استفاده کرد. این کرم ها نباید حاوی اسانس های معطر و حساسیت زا و همچنین مواد شیمیایی مضر باشند.

مرطوب کننده

کرم های مرطوب کننده پا :

همواره گفته شده پا قلب دوم آدم هاست و باید توجه خاصی به آن داشت. پا ها مسئولیت سنگینی را در کل روز بر عهده دارند و باید کل وزن بدن را متحمل شوند بنابراین باید برای جلوگیری از ایجاد ترک در ناحیه پاشنه پا، خشکی و همچنین رفع خستگی با این کرم ها ماساژ داده شوند.

داروخانه آنلاین ویتاماه

.

معرفی محصولات ضد آفتاب
معرفی محصولات ضد لک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ