پاکسازی پوست

معرفی محصولات پاکسازی پوست

معرفی محصولات پاکسازی پوست :

پوست بدن انسان مخصوصا پوست صورت همواره در معرض ذرات ریز آلودگی ها و گرد و غبار، عرق، چربی و مواد آرایشی و بهداشتی قرار دارد. این ذرات اگر به درستی و عمیق شسته نشوند به مرور زمان باعث ایجاد لک، جوش های سر سفید و سر سیاه و مشکلات پوستی متعدد خواهد شد. همچنین چربی انباشته شده بر روی پوست باعث ایجاد منافذ باز شده و در نتیجه پوستی پر از جوش و آکنه را شاهد خواهیم بود. میکاپ آرتیست ها و متخصصین پوست و مو و زیبایی توصیه اکیدی به استفاده از محصولات پاکسازی پوست قبل از خواب دارند. حتی در این روزهای کرونایی که کمتر از خانه بیرون می رویم یا در خانه مانده ایم و هیچگونه لوازم آرایشی بر روی پوست استفاده نکرده ایم نیز موظف به پاکسازی پوست قبل از رفتن به رختخواب هستیم.

این محصولات علاوه بر زدودن مواد آلوده و چربی ها از روی پوست سبب لایه برداری پوست نیز می شوند که این عامل به جوانتر ماندن پوست کمک می کند. برای خرید انواع محصولات لایه بردار متناسب با پوست خود می توانید به داروخانه آنلاین به آدرس سایت https://vitamah.com مراجعه کرده و علاوه بر خرید محصول این مورد با سایر محصولات موجود در سایت نیز از قبیل کرم های مرطوب کننده، ترمیم کننده، ضد چروک و حتی انواع مکمل ها نیز آشنا شوید.

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست چرب و جوش دار :

میزان چربی در پوست های چرب و جوش دار بیشتر از سایر انواع پوست ها می باشد و با استفاده از لوازم آرایشی نیز این چربی ها به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. بنابراین این افراد علاوه بر استفاده از کرم های ضد آفتاب یا آرایشی فاقد چربی، در تهیه محصولات پاکسازی پوست نیز دقت کنند تا محصولی متناسب و سازگار با نوع پوست خود را تهیه نمایند. این محصولات افزون بر پاکسازی کامل صورت از مواد آلوده و چربی ها، با کنترل و کاهش میزان چربی پوست باعث ترمیم و کاهش جوش های صورت می شود.

پاکسازی پوست خشک و معمولی :

میزان چربی در پوست های خشک و معمولی اغلب محدود به نواحی پیشانی و روی بینی می باشد و سایر نقاط صورت خشک هستند. به همین دلیل گاهی خرید و استفاده از محصولات پاکسازی پوست غیر بهداشتی باعث تشدید خشکی پوست آنها می شود. اما تمامی محصولات موجود در سایت ویتا ماه استاندارد و اصل بوده و با دارا بودن مواد مرطوب کننده و ضد حساسیت در ترکیبات این محصولات مانع از از دست رفتن رطوبت پوست می شوند.

پاکسازی پوست حساس :

انتخاب کرم، ژل یا فوم پاکسازی پوست برای کودکان یا افرادی که دارای پوست های حساس هستند حتی کسانی که دچار اگزما، پسوریازیس، درماتیت آتوپیک، خشکی مزمن هستند و به مواد شیمیایی موجود در این محصولات واکنش نشان می دهند سخت تر است. اما در سایت ویتا ماه برای این افراد هم تنوع بی نظیری وجود دارد. این محصولات فاقد پارابن، سولفات و صابون بوده و با دارا بودن PH متعادل از التهاب و آسیب به آنها جلوگیری می شود.

پاکسازی پوست و محصول ضد جوش و آکنه :

محصولاتی که در این دسته به صورت کرم، ژل، صابون و پن ارائه شده اند برای از بین بردن آنی جوش ها و جای آنها به کار می رود. محصولات ضد جوش و آکنه در تنوع بالایی در این سایت به فروش گذاشته شده اند.

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست دور چشم :

همانطور که میدانید پوست اطراف چشم لطیف تر از سایر نقاط صورت بوده و بهتر است برای پاک کردن آرایش چشم از محصولات پاکسازی پوست مخصوص دور چشم استفاده کرد. این محصولات به صورت محلول، شیر پاک کن، دستمال مرطوب، پن مایع و پاک کننده های دو یا سه فاز در سایت ویتا ماه موجود هستند. پاک کننده های دور چشم با حفظ رطوبت و لطافت پوست دور چشم، تمام آلودگی ها و مواد آرایشی چشم را نیز بدون صدمه به آن پاک می کنند.

پاکسازی پوست بدن :

برای زدودن چربی ها، عرق و همچنین لایه برداری پوست بدن، محصولات پاکسازی پوست مخصوص بدن نیز وجود دارند. این محصولات باعث اکسیژن رسانی به سلول های بدن شده و در نتیجه خستگی و کسالت را از بدن دور میکنند. همچنین برخی از محصولات پاکسازی با دارا بودن خاصیت لایه برداری و پیلینگ، سلول های مرده را از آن جدا کرده و سبب ترمیم بافت های مرده پوست می گردد. محصولات مرتبط با پاکسازی، در قالب های شامپو، ژل، صابون و ماسک در سایت ارائه شده است که با توجه به نوع نیازتان می توانید یکی از آنها را انتخاب و خریداری نمایید.

.

معرفی محصولات ترمیم کننده پوست
معرفی محصولات مراقبت مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ