مراقبت مو

معرفی محصولات مراقبت مو

معرفی محصولات مراقبت مو :

موهای براق، خوش حالت، پرپشت و سالم یکی از اصلی ترین اجزای زیبایی در خانم ها و آقایان می باشد. سلامت پوست و مو در کنار نشانگر سلامت بدنی فرد، سبک زندگی درست و اصولی، ورزش و تحرک منظم، نوشیدن آب کافی می باشد. به دلیل اینکه خانم ها مظهر ظرافت و زیبایی هستند تمایل آنها به داشتن موهایی زیبا و مراقبت مو بیشتر است اما امروزه توجه به مراقبت مو در بین آقایان نیز پررنگ تر شده است. با توجه به افزایش آلودگی، استرس کاری و زندگی، عصبانیت و سبک نادرست زندگی انسان های امروزی آمار ریزش مو در آقایان و خانم ها نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است و این مسئله نیازمند توجه ویژه به نوع رژیم غذایی است و سپس لوازمی که برای مراقبت مو استفاده می کنند.

مصرف قرص های ویتامینه و مکمل ها که نقش تقویتی برای رشد و ترمیم پوست و مو دارند نیز در سلامت مو ها موثر است. یکی از پرتنوع ترین دسته های محصولات در سایت داروخانه آنلاین ویتا ماه به آدرس اینترنتی https://vitamah.com بخش مربوط به محصولات مراقبت از مو می باشد. تنوع محصولات این سایت به اندازه ای است که برای انواع موها شامپو، اسپری و ماسک مخصوص دارند. مطمئن ترین پیشنهاد برای شما که نمی خواهید در این روزهای کرونایی به خاطر خرید محصولات مراقبت مو به بیرون بروید، سایت ویتا ماه می باشد.

مراقبت مو

مراقبت مو

مراقبت مو با شامپوی مناسب :

همانطور که گفته شد پس از داشتن تغذیه مناسب که غنی از ویتامین ها و املاح باشد، در مرحله دوم خرید و استفاده از شامپویی که متناسب با جنس مو ها باشد، در رشد سالم موها نقش دارد. هر نوع مویی با توجه به جنس مو، ضخامت تار مو، میزان آسیب دیدگی، میزان ریزش به مراقبت موی ویژه ای نیاز دارد. سایت ویتا ماه تمام این نیاز ها را برطرف کرده است و شامپوهایی برای موهای چرب، معمولی، خشک و آسیب دیده، کراتینه، رنگ شده، حجم دهنده، ضد وز و موخوره، ضد شوره، موی فر و مجعد، ضد ریزش و تقویتی از بهترین و معتبر ترین برند ها را برای فروش قرار داده است.

مراقبت مو

مراقبت مو

مراقبت مو با نرم کننده مناسب :

اغلب موهای رنگ شده یا دکلره شده و موهای وز در صورت عدم رسیدگی و مراقبت دچار گره خوردگی شده و شانه کردن آن پس از حمام کاری طاقت فرسا می باشد و با هر بار شانه کردن حجم زیادی از مو را از دست می دهید. اما با تهیه و استفاده از یک نرم کننده مناسب و استاندارد، گره های تار موها باز شده و برای شانه کردن مشکلی نخواهید داشت. در سایت ویتا ماه انواع نرم کننده در دسته های موهای معمولی، ضد ریزش، موهای خشک و آسیب دیده، موی رنگ شده، موی وز قرار داده شده است.

مراقبت مو با حالت دهنده موی مناسب :

پس از استحمام و استفاده شامپو و نرم کننده مناسب برای شستشوی موها، حالا نوبت به مراقبت های پس از حمام رسیده است. زمانی که موها هنوز نم دار هستند و کاملا خشک نشده اند می توانید برای حالت دادن موهای خود از محصولاتی همچون اسپری، ژل، واکس و چسب مو استفاده کنید. این محصولات حالت دهنده تخصصی بوده و می توانید مانند یک آرایشگر موهای خود را آرایش کنید. اسپری های حالت دهنده انواع مختلفی دارند که در ادامه به آن پرداخته ایم.

مراقبت مو با انواع اسپری حالت دهنده مناسب :

همه محصولاتی که در این گروه قرار گرفته است خاصیت حالت دهندگی را دارند، اما اگر قصد شما خرید اسپری حالت دهنده با ویژگی بخصوصی است می توانید از بین اسپری های حالت دهنده برای موهای خشک و آسیب دیده، موهای رنگ شده، موهای وز، موهای فر و مجعد و حجم دهنده مو انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید. این اسپری ها نه تنها به موهای شما حالت می دهند بلکه باعث درخشندگی، آبرسانی و احیا کردن تار موها نیز می شوند.

مراقبت مو با ماسک مو :

پس از استفاده از ماسک های مو، اثربخشی فوق العاده آنها را بر شادابی، تقویت ریشه موها و کاهش یا قطع ریزش موهای خود خواهید دید. این ماسک ها در دو نوع قبل از حمام و بعد از حمام موجود هستند. ابتدا موها را دو قسمت کنید سپس مقدار مناسبی از ماسک مو ها برداشته و به تمامی قسمت های مو از ریشه تا نوک موها بزنید. سپس چند دقیقه صبر کرده و موها را آبکشی کنید. طریقه استفاده دقیق تر بر روی محصولات درج شده است. ماسک های مو نیز در دسته بندی های روغن و کرم مغذی مو، ضد ریزش،موهای معمولی، موهای رنگ شده وجود دارد.

مراقبت مو با محصولات رنگ مو، ابرو و مژه :

گاهی خانم های تنوع طلب خواستار تغییر رنگ مو، ابرو و مژه ها می شوند. اما اگر همین کار ساده به دست افراد حرفه ای و توسط مواد آرایشی بی کیفیت انجام گیرد سبب نتایج ناخوشایند خواهد شد. بنابراین حتما از فروشگاهی که رنگ مو، رنگ ابرو و مژه، پودر دکلره می خرید اطمینان حاصل کنید. برای افرادی که تمایل به رنگ کردن مو ندارند و یک تغییر کوتاه مدت می خواهند باید سراغ خرید شامپو رنگ بروند. چرا که ماندگاری این شامپو رنگ ها کمتر از رنگ مو می باشد.

معرفی محصولات پاکسازی پوست
معرفی محصولات مو درمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ