داروخانه آنلاین

چه محصولاتی را از داروخانه آنلاین می تواند خریداری نمود؟

چه محصولاتی را از داروخانه آنلاین می تواند خریداری نمود؟

محصولاتی که در داروخانه های اینترنتی به فروش می رسد، کالاهای غیر دارویی هستند که نیازی به نسخه ندارند. به همین دلیل در داروخانه آنلاین عموما محصولاتی با دسته بندی زیر به فروش می رسد.

·       محصولات آرایشی و بهداشتی: در این بخش معمولا محصولاتی که مرتب با زیبایی و بهداشت هستند همچون انواع کرم، انواع خمیر دندان، شامپوها و… به فروش می رسد. این محصولات از برندهای محبوب و مطرح در ایران و جهان هستند که افراد بیشماری آنها را می شناسند.

·       انواع مکمل های غذایی: این قسمت برای تمامی اعضای خانواده مکمل های گیاهی و ورزشی اختصاص یافته تا موجب تقویت می گردد و بیشتر جنبه درمانی دارد.

.

·       مکمل های ورزشی: داروخانه اینترنتی بخشی را به مکمل هایی اختصاص داده تا ورزشکاران حرفه ای و حتی ورزشکاران مبتدی از آن بهره گیرند. این مکمل ها شامل انواع انرژی زا ها و پروتئین ها و… هستند که معتبر بوده و در بسیاری از داروخانه ها نیز عرضه می گردند.

·       مکمل کودک و مادر: حتما در داروخانه وسایلی که مرتبط با کودک باشد را مشاهده نموده اید وسایلی چون پستونک، شیر خشک، سرلاک و… .همین ابزار کودک به همراه مکمل هایی که مادران در دوران شیردهی به آن نیاز دارند، در داروخانه آنلاین نیز قابل عرضه و خرید می باشد.

·       تجهیزات پزشکی: تجهیزات پزشکی و جعبه کمک های اولیه در هر خانه ای جز ملزومات می باشد. مانند هر داروخانه ای، در داروخانه اینترنتی نیز ابزار و تجهیزات پزشکی به صورت اینترنتی قابل تهیه هستند و هرگز نیازی به حضوری فیزیکی افراد به داروخانه ها نیست.

برای مطالعه و افزایش سطح آگاهی پزشکی، داروخانه آنلاین بخشی در نظر گرفته شده که افراد به مقالات پزشکی معتبر به راحتی دسترسی داشته باشند تا محصولات غیر دارویی را با دانش قبلی خریداری و استفاده کنند.

داروخانه آنلاین

داروخانه آنلاین

نحوه قیمت گذاری در داروخانه آنلاین

داروخانه آنلاین همانند داروخانه های محلی نیاز دارند تا مجوزهای لازم را برای ارائه محصولات خود تهیه کنند. قیمت گذاری ها نیز به همین شکل بر اساس وزارتخانه های ذیربط صورت می گیرد و اگر افزایش یا کاهش قیمتی صورت گیرد برای هر دو نوع داروخانه به یک اندازه انجام می گیرد. البته داروخانه های اینترنتی به دلیل نداشتن حضور فیزیکی از بسیاری از تعرفه ها معاف هستند و به همین دلیل قیمت محصولات خود را کمتر و یا با تخفیفات ویژه عرضه می کنند. این روشی است برای افزایش رشد و جذب مشتریان به این نوع خرید تا مانند دیگر کسب و کارهای اینترنتی، این فعالیت نیز بتواند در میان جامعه به صورت آنلاین و غیر حضوری شکل بگیرد.

حضور داروخانه اینترنتی شاید بتواند موجب رقابت خوبی با دیگر داروخانه ها باشد تا میزان قیمت ها شکل کاهشی به خود بگیرد. به طور کلی می توان اذعان نمود در دنیای مجازی امروز، وجود داروخانه های اینترنتی باید افزایش یابد تا جامعه و مردم بتوانند خدمات خود را به راحتی دریافت کنند. یکی از راهکارهایی که در این راستا می توان بیان نمود، افزایش آگاهی جامعه و جلوگیری از سوءاستفاده های اینترنتی است که موجب اعتماد بیشتر مردم به داروخانه آنلاین و در نتیجه افزایش تعداد آن می گردد.

داروخانه آنلاین

وجه تمایز خدمات داروخانه آنلاین با داروخانه های محلی

تفاوت های بسیاری بین داروخانه آنلاین و داروخانه های محلی وجود دارد. یکی از آنها را که پیشتر نیز به آن اشاره کرده ایم همان بحث مشاهده تنوع محصولات بدون اذیت شدن فروشنده محصول است. با توجه ازدحام جمعیت موجود در داروخانه ها، امکان مشاهده تمامی محصولات و ارائه توضیحات وجود ندارد و به طبع مشاوری که در داروخانه کار می کند فرصت کافی برای ارائه اطلاعات کالا به چند مشتری به صورت همزمان را نخواهد داشت. به همین دلیل داروخانه های آنلاین بستری مناسب را فراهم نموده تا پس از مطالعه گسترده و جستجو کافی، محصول را با توجه به شرایط فیزیکی و هزینه ای که برای خود در نظر گرفته اید، تهیه کنید.

در این خدمت امکان پیگیری وضعیت سلامت فرد وجود دارد و مشاوران در این عرصه می توانند به صورت شخص به شخص و کاملا خصوصی راهنمایی های لازم را ارائه نمایند. همچنین در این خدمت افرادی که توانایی برای مراجعه حضوری به داروخانه را ندارند، می توانند کالای مورد نظر خود را از این طریق سفارش دهند. در این راستا نه تنها خدمتی به افراد جامعه شده بلکه بستری برای ایجاد اشتغال زایی سریع تر و بدون دغدغه جوانان نیز مهیا گردیده است.

چگونگی استفاده و خرید دارو بصورت اینترنتی
معرفی کرم ترمیم سیکالفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ