کرم ترمیم سیکالفیت

معرفی کرم ترمیم سیکالفیت

معرفی کرم ترمیم سیکالفیت

گاهی اوقات جای زخم هایی که روی پوست ایجاد می شود ما ها و چه بسا سال ها جا خوش کند و شکل زشتی به خود بگیرد که زیبایی را سلب نکند. کرم های زیادی به تولید شده اند که به کمک این زخم ها می آید و اجازه نمی دهد که از این موضوع رنج ببرید.کرم های ترمیم کننده پوست همانند یک کاتالیزور عمل می کند یعنی زمانی که شما از این دسته از کرم ها استفاده می کنید، روند بازسازی و ترمیم جای زخم سرعت چشمگیری به خود می گیرد. کرم ترمیم سیکالفیت یک کرم آنتی باکتریال مخصوص پوست است که از عفونت پوست جلوگیری می کند. این نوع کرم که بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد.

به دلیل اینکه حاوی زینک و سولفات مس می باشد با سرعت هرچه تمام تر و بهترین شکل زخم را التیام می بخشد. ساخت یافت جدید برای پوست و تسکین آن به دلیل وجود ماده ای به نام سوکرالفیت میکرونایزاست که بیشترین تاثیر را این ماده بر روی پوست می گذارد. کرم ترمیم سیکالفیت به موجب دارا بودن ترکیباتی بی نظیر باعث درمان سوختگی می شود. این کرم در مواردی به کاهش جوش های سر سیاه کمک می کند. تمام ویژگی های این کرم ها باعث خرید بیشتر کسانی شده است که به زیبایی و مراقبت از پوست خود بها می دهند. این کرم کاربردها و ویژگی های منحصر به فرد بسیاری دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت تا بیشتر با مزایای آن آشنا شوید.

کرم ترمیم سیکالفیت

کرم ترمیم سیکالفیت

ترکیبات موثر موجود در کرم ترمیم سیکالفیت

هر کرمی که ساخته می شود حاوی ویژگی هایی است که مخصوص خودش بوده و با توجه کاربرد هایی که دارد، مورد استفاده قرار می گیرد. کرم های ترمیم کننده نیز در زمینه ساخت بافت های آسیب دیده به افراد کمک می کند تا پوستی زیبا داشته باشند. وجود مواد معدنی، روغن های مغذی و همچنین آب معدنی درمانی در روند بازسازی و رطوبت رسانی پوست کمک شایانی می کند. تمامی ترکیبات این کرم موجب لطافت و شادابی پوست می گردد. التهابات ناشی از زخم، سوختگی، ترگی خوردگی، اگزما، آکنه و حساسیت با کرم ترمیم سیکالفیت بهبود خواهد گشت.

از زینک اکساید برای محافظت و مراقبت پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب استفاده می شود و همچنین از جمله ترکیباتی است موجب تحریک و سرعت بخشی فرایند ترمیم می شود. ترکیبات سولفات مس و روی به دلیل اثربخشی سینرژیسم نوعی آنتی باکتریال موثر است که از عفونتهای ناشی از زخم های ایجاد شده بر روی پوست جلوگیری می کند. سوکرالفیت میکرونایز شده یکی دیگر از ترکیباتی است که در این کرم نقش موثری دارد.

این ترکیب ترشحات زخم را کنترل می کند. آلومینیوم موجود در این ترکیب باعث تحریک آنژیوژنز می شود تا خون رسانی به بخش آسیب دیده با سرعت بیشتری صورت گیرد. نقش محافظت و التیام را می توان به عهده این ماده اثربخش سپرد. ترکیبات بی نظیر کرم ترمیم سیکالفیت با اثر چندگانه ای که ذکر کردیم، نوعی پانسمان فوری محسوب می شود تا به افرادی که به سلامتی و زیبایی پوست خود اهمیت می دهند، کمک کند. علاوه بر این ها، ترکیبات این کرم شامل پارافین، گلیسیرین، سوکروز اکتا سولفات می باشد که نه تنها عوارضی جانبی ندارند بلکه موجب آبرسانی قوی در پوست شما می شود و از خشکی و اگزما جلوگیری می کند.

 نحوه استفاده صحیح از کرم ترمیم سیکالفیت

قبل از استفاده از هر نوع کرمی باید قسمت آسیب دیده را با مواد شوینده یا صابون شستشو دهید و از وجود هرگونه آلودگی بر روی محل مورد نظر مطمئن شوید. اگر روی زخم مورد نظر، ترشح دیده می شود، بهتر است از استفاده کردن این کرم اجتناب کنید. میزان استفاده از کرم ترمیم سیکالفیت به پوست شخص بستگی دارد اما به طور معمول روزانه ۲ مرتبه می بایست لایه ی ضخیمی از کرم ترمیم کننده سیکالفیت را روی قسمت آسیب دیده قرار دهید و برای جذب عالی این کرم به درون پوست زخمی به آرامی آن را ماساژ دهید. با توجه به میزان زخمی که روی پوست تشکیل شده است باید تعداد دفعات آن را در طول روز افزایش دهید. در صورت مشاهده هر گونه عفونت بهتر است از هیچ کرمی استفاده نشود و در صورت لزوم به یک پزشک حاذق مراجعه کنید و مشورت بگیرید.

چه محصولاتی را از داروخانه آنلاین می تواند خریداری نمود؟
ویژگی های کرم ترمیم سیکالفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ