دارو های گیاهی موثر در درمان کرونا

آشنایی با دارو های گیاهی موثر در درمان کرونا

آشنایی با دارو های گیاهی موثر در درمان کرونا

بیماری کرونا که امروزه تمام جهان را درگیر کرده است، بسیار خطرناک است. دانشمندان و محققان از دارو های مختلفی برای درمان آن استفاده می کنند. این دارو ها شامل دارو های شیمیایی و گیاهی می باشند. دارو های گیاهی موثر در درمان کرونا شامل موارد مختلفی است که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

با تغییرات ویروس کرونا علائمی که افراد از این بیماری دارند کاملا متفاوت می باشد به همین سبب دارو های شیمیایی تغییرات زیادی داشته اند اما دارو های گیاهی موثر  این گونه نیست. دارو های گیاهی موثر همان مواردی است که در اولین مورد دیده شدن ویروس کرونا تجویز شده بود. تنها تفاوت این است که افراد با خوردن این دارو های گیاهی در برخی از فواصل سال، ممکن است با علائم گوارشی مواجه شوند که برای آن ها نیز دارو های گوارشی تجویز می شود.

"<yoastmark

دارو های گیاهی اعلام شده توسط سازمان غذا و دارو

همانطور که بیان کردیم دارو های گیاهی می توانند در درمان کرونا تا حدودی تاثیرگذار باشند. دارو های گیاهی موارد زیادی را شامل می شود که سازمان غذا و دارو با تحقیق بر روی آن ها، در حال حاضر ۴ دارو ی گیاهی معرفی کرده است. دارو های گیاهی که از طرف سازمان غذا و دارو معرفی شده اند شامل موارد زیر می شود.

  • اسپری دهانی PHR160 یکی از دارو های گیاهی موثر در درمان کرونا است که سازمان غذا و دارو معرفی کرده است و به آن مجوز تولید به صورت موقت داده شده است. این اسپری حاوی ۶ اسانس گیاهی می باشد که می تواند عوارضی مانند سرفه، تنگی نفس و کمبود اکسیژن را تا حدودی درمان کند.
  • شربت موکوزیفت از دیگر دارو های گیاهی موثر در درمان کرونا می باشد. این شربت از عصاره ی میوه ی ۲ گیاه تولید شده است. افرادی که کرونا دارند با نشانه هایی مانند خستگی و بی اشتهایی روبرو هستند. آن ها می توانند با استفاده از این شربت، آن ها را درمان کنند. این شربت نیز مجوز تولید موقت گرفته است.
  • یکی دیگر از دارو های گیاهی موثر ، شربت استاپ سیویر می باشد. این دارو نیز هنوز منتظر مجوز تولید می باشد.
  • شربت آنوال اس نیز از طرف سازمان غذا و دارو برای درمان کرونا شناخته می شود اما هنوز مجوز تولید را دریافت نکرده است. این شربت حاوی یک جزء از دارو های گیاهی می باشد.

"<yoastmark

مهم ترین دارو های گیاهی موثر در درمان کرونا

دارو های گیاهی موثر در درمان کرونا شامل موارد مختلفی می شود که می توانند تا حدودی علائم کرونا را درمان و کنترل کنند. زنجبیل، زوفا، سرخارگل و … از مهم ترین دارو های گیاهی موثر می باشند.

زنجبیل

یکی از دارو های گیاهی که می تواند تاثیری روی بیماری کرونا داشته باشد، زنجبیل است. ویروس کرونا مزاجی سرد دارد به همین سبب باید از دارو های گیاهی استفاده کرد که مزاج گرم داشته باشند. زنجبیل از بین تمام آن موارد گزینه ی بهتری است. زیرا زنجبیل برای بیماری ریوی نیز به کار می رود. زنجبیل را در این موارد به صورت حب استفاده می شود زیرا دمنوش ممکن است برای فرد حساسیت به وجود آورد.

زوفا

از دیگر دارو های گیاهی موثر می توان به زوفا اشاره کرد. این داروی گیاهی برای درمان سرماخوردگی، درد عضلانی، افزایش گردش خون و اکسیژن بدن و … استفاده می شود. از موارد استفاده ی این دارو می توان دریافت که این دارو می تواند برای درمان کرونا موثر باشد. به همین سبب بهتر است از این داروی گیاهی برای پیشگیری و درمان کرونا استفاده کرد. شاید این دارو ها نتیجه ی صددرصد ندهند اما می توانند تاثیرگذاری لازم را داشته باشند.

سرخارگل

سرخارگل یکی از دارو های گیاهی موثر شناخته می شود. زیرا این داروی گیاهی برای افزایش ایمنی بدن، رفع عفونت های تنفسی، عفونت های ویروسی و … مورد استفاده قرار می گیرد. به همین سبب سرخارگل می تواند اثربخشی مهمی در زمینه ی بیماری کرونا از خود نشان دهد. این داروی گیاهی نیز همانند دو داروی دیگر، می تواند برای پیشگیری و درمان کرونا مورد استفاده قرار گیرد.

همه چیز در مورد یائسگی خانم ها
خروپوف چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ