کرم BB

خواص درمانی کرم BB

زمان استفاده از کرم BB

می توان در مورد کرم BB به طور کلی نسخه پیچید چرا که این کرم زمان و مکان مشخصی برای استفاده ندارد ولی برای تاثیرگذاری بهتر ویتامین آ موجود در آن در هنگام شب استفاده نمایید. اما برای استفاده صحیح از این کرم بهتر است از یک متخصص پوست مشورت بگیرید تا بهترین نوع این کرم را با زمان دقیق استفاده از آن را بیان کند. اما چیزی که واضح است این بوده که این کرم جایگزین خوبی جای کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب نیست. بهتر است در طول روز از یک ضد آفتاب مخصوص پوست خود استفاده کنید و هر دو تا سه ساعت یک بار آن را مجدد تکرار کنید.

خواص درمانی کرم BB

کرم BB از جمله کرم هایی است که خواص بی نظیری برای پوست دارد. این کرم حاوی آنتی اکسیدان هایی چون ویتامین A، C و E می باشد. این کرم به دلیل وجود ترکیباتی چون پپتیدها یک ضد چین و چروک عالی برای مراقبت از پوست در میانسالی است. وجود هیالورونیک و گلیسیرین در این کرم باعث آبرسانی و مرطوب شدن پوست می شود. از دیگر خواص این کرم می توان به عصاره آربوتین و شیرین بیانی که در این کرم دیده می شود اشاره کرد که باعث روشن شدن و درخشندگی صورت می شود. خواص درمانی این کرم در کلاژن سازی که موجب جوانسازی صورت و کشیدگی آن می شود، بی نظیر است.

ضد آفتاب بودن کرم BB

در کرم های ضد آفتاب به دلیل محافظت پوست از اشعه های UVA و UVB از فیلترهایی SPF در طیف های مختلف ۳۰ و بالاتر استفاده می شود. این ترکیبات اصولا در کرم BB نیز یافت می شود اما به قدر کافی نبوده و در نتیجه محافظت آن برای ساعت های طولانی به اندازه کرم های ضد آفتاب نیست. بنابراین برای محافظت پوست از اشعه های خطرناک بهتر است از کرم ضد آفتاب ها با SPF مخصوص با شرایط هر شخص استفاده شود.

رطوبت دهی کرم BB

عموما در تمامی کرم ها از مرطوب کنندها استفاده می شود در کرم BB نیز همانند سایر کرم پودرها از ترکیباتی چون سیلیکونی به منظور آبرسانی به پوست و ایجاد رطوبت استفاده می شود. اما از آنجایی که ترکیبات رنگدانه ای و ضد آفتابی موجب خشک شدگی می شوند بنابراین از خاصیت آبرسانی کم می شود و نمی توان این کرم را به عنوان رطوبت رسان قوی معرفی کرد به خصوص در فصل سرما که خشکی و سردی هوا خشکی شدید پوست را به دنبال دارد.

کسانی که باید از کرم BB استفاده کنند

 کرم BB برای کسانی که به دنبال یک کرم پودر قوی یا پرایمر هستند گزینه مناسبی است اما این کرم به تنهایی برای کسانی که به دنبال ترمیم جای جوش یا لک هستند یا می خواهند آن را به عنوان ضد آفتاب استفاده کند مناسب نیست و قطعا باید برای اینها به دنبال یک کرمی که به طور ویژه و خاص خواص ضد آفتاب یا از بین بردن جوش را دارند بگردند. کرم BB به طور تخصصی برای افرادی که پوستی روشن یا متوسط که نسبتا چرب یا نرمال است مناسب بوده و خواص درمانی و رطوبت دهی سنگینی که موجب برطرف شدن مشکلات پوستی شود را ندارد.

کرم BB

کرم BB

روش استفاده کرم BB

کرم های زیادی در بازار هستند اما کرم بی بی و ویژگی های منحصر به فرد آن اینجا مشخص می شود. این کرم خاصیت پوشش دهی مناسب دارد که پس از استفاده پوستی درخشان و یکدست را به شما هدیه میدهد. اگر پوست شما از لک و جوش پر شده باشد این کرم باز کار خود را می کند و جای هیچ جوش و لکی را باقی نمی گذارد. استفاده از کرمی که پوست شما را یکرنگ کند حائز اهمیت است پس بهتر است کرمی که به رنگ پوست شما نزدیکتر است را انتخاب کنید. کرم BB پوستی یکرنگ و ظاهری متفاوت را در شما ایجاد می کند تا در هنگام آرایش کردن جای هیچ نقصی باقی نماند. بهتر است قبل از استفاده از هر گونه لوازم آرایش یا کرمی، دست و پوست خود را کاملا با شوینده مناسب با پوستتان بشویید تا آلودگی در پوستتان رخنه نکند.

سپس مقداری از این کرم را با استفاده از انگشتانتان روی سطح پوست خود پخش کنید. برای پخش یکدست از پد یا برس های آرایشی مخصوص کرم استفاده کنید. اگر جایی از پوست عاری از کرم بود مجدد مقداری از آن را در قسمتی که به کرم آغشته نشده بمالید تا کاملا یکنواخت در تمام صورت دیده شود. پس از هر بار استفاده از پد یا برس حتما آن را بشویید تا آلودگی روی سطح آن تجمع نکند.

تاثیر ویتامین E بر زیبایی لب ها
چه عواملی باعث خرید کرم BB می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ