کرم BB

چه عواملی باعث خرید کرم BB می شود؟

معرفی کرم BB

شاید بهتر باشد کرم BB را یک کرم همه کاره تعریف کرد که علاوه بر یک کرم آرایشی فوق العاده از خواص یک کرم آبرسان و یک کرم ضد آفتاب نیز بهره می برد. این کرم با داشتن پرایمر به عنوان یک کرم پودر در جامعه شناخته شده است. این کرم یک محصول آلمانی است که اولین بار در سال ۱۹۶۰ تولید و عرضه شد و خیلی زود جای تمامی کرم پودرها را تسخیر نمود و برندی با کیفیت برای بانوان شد. شاید بتوان اذعان کرد دلیل اصلی محبوبیت بین بانوان راحتی آن باشد که می توانند آن را به عنوان ضدآفتاب و مرطوب کننده نیز استفاده کنند. این کرم مخفف کلمه Blemish Balm یا Beauty Balm است و به معنای کرم زیبایی می باشد.

علاوه بر ویژگی های منحصر به فردی که از این کرم تعریف نمودیم می توانیم بگوییم این کرم مقرون به صرفه است هم از لحاظ زمان خرید و هم از لحاظ هزینه. این کرم بافتی سبک دارد که باعث خستگی پوست نمی شود و به عنوان کرم آرایشی دوام بالایی دارد و زیبایی خاص به پوست شما می بخشد. کرم BB فراتر از یک کرم پودر بوده و نقش خود را در قالب مراقب و محافظ پوست جدی تر دنبال می کند. چرا که این کرم با داشتن آنتی اکسیدان از تجمع رادیکال های آزاد روی پوست جلوگیری می کند. این محصول تنها در کشور ترکیه تولید و عرضه می شد. اما با معروفیت جهانی، از سال ۲۰۱۲ در کشورهای آمریکایی نیز مورد توجه قرار گرفت و حالا در سراسر دنیا نیز محبوب گردیده است.

ویژگی های کرم BB

  • یک ضد چروک و ضد لک فوق العاده
  • تقویت کننده و حفظ زیبایی پوست
  • وجود اکسیدان و ویتامین های لازم برای پوست
  • محافظ در برابر اشعه های مضر خورشید
  • آبرسان و مرطوب کننده
  • پوشانندگی عالی با یک بافت سبک مات
  • مناسب هر نوع پوست
  • جذب بالا

چه عواملی باعث خرید کرم BB می شود؟

انتخاب هر کرمی با یک سری دلایل و آیتم هایی همراه است که این عوامل در انتخاب ما تاثیر گذار خواهد بود. کرم BB نیز همانند سایر کرم ها مشخصه های ویژه ای دارد که آن را نسبت به سایر برندها متمایز می کند. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تنوع رنگ برای انواع پوست دارد:

زمان خرید هر نوع کرمی باید توجه شود که رنگ کرم روشن تر یا تیره تر از رنگ پوست نباشد و کاملا باید هماهنگ با رنگ پوست کرم خود را انتخاب کنید. همین عامل باعث شده تا کمپانی کرم BB محصولات خود را در تنوع رنگی بالا و متناسب با هر پوست تولید نماید تا هرکس با هر رنگ و نوع پوست خود بتواند کرم خود را انتخاب نماید.

  • کیفیت و پوشانندگی بالایی دارد:

کرم BB قدرت پوشانندگی بالایی دارد که تمامی نواقص پوست را پنهان می نماید و به سرعت جذب پوست می شود و روی پوست می خوابد. این کرم برخلاف کرم های دیگر کیفیت بالایی دارد و موجب شفافیت پوست می گردد. این کرم با SPF مختلف عرضه شده تا کسانی که پوست روشن دارند بتوانند از SPF بالای ۳۰ و کسانی که پوستی تیره دارند از SPF  شماره ۱۵ استفاده کنند.

کرم BB

کرم BB

  • متناسب و هماهنگ با پوست است:

روشن است که همه افراد پوستی متعادل و نرمال ندارند. علاوه بر این گروه خوش شانس، همانطور که میدانید برخی افراد دارای پوستی چرب و برخی پوستی خشک دارند که هر کدام معایب و مزایای خود را دارند. کرم BB از جمله کرم هایی است که به این موضوع اهمیت داده و این دسته بندی را در محصولات خود رعایت کرده است. این برند آگاه است که هر پوست مستلزم موادی است که خود را احیا کند. برای مثال این شرکت برای پوستی که خشک باشد محصولی آبرسان تهیه کرده که در آن از نرم کننده استفاده شده تا رطوبت از دست رفته پوست را به آن بازگرداند و یا برای افرادی که پوستی چرب دارند محصولی را ساخته که بدون چربی باشد. این برند برای افراد با پوست چرب کرمی خلق کرده که با پوست سازگار بوده و آکنه ها و منافذ پوست را کاملا می پوشاند.

همچنین برای این نوع پوست کرمی که با پوشانندگی مات و یکسان طراحی کرده که ظاهری زشت در پوست ایجاد نشود.

خواص درمانی کرم BB
ویژگی های متمایز شامپو فاقد سولفات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ