قند و خون

معرفی انواع تجهیزات قند و خون

معرفی انواع تجهیزات قند و خون :

با توجه به اینکه هدف از تاسیس داروخانه اینترنتی ویتا ماه ، حذف رفت و آمد حضوری به داروخانه ها برای خرید محصولات دارویی، زیبایی، مکمل ها و بهداشتی می باشد، این سایت از محصولات جامع و متنوعی برخوردار است تا نیاز هر مراجعه کننده ای را برطرف نماید. در سال های اخیر آمار بیماران دیابتی رو به افزایش می باشد از این رو این سایت خود را موظف به تامین تجهیزات قند و خون دانسته و دسته ای را برای این محصولات اختصاص داده است.

به دلیل اینکه این تجهیزات از جمله وسایل ضروری برای بیماران دیابتی با قند خون بالا می باشد، سایت ویتا ماه در تلاش می باشد تا برخی از محصولات را در تخفیف و با قیمت مناسب به فروش برساند. اصل بودن تجهیزات قند و خون توسط سایت تضمین شده است و شما با خیال راحت از کیفیت محصولات می توانید خرید خود را انجام دهید. در این سایت همچنین محصولات مرتبط با مقابله از کرونا نیز مشخص شده است و بدون مراجعه به داروخانه می توانید از سایت تهیه نمایید.

قند و خون

دیابت نوع ۱

تست قند: تست قند خون یکی از آسانترین و کم هزینه ترین راه های تشخیص بیماری دیابت می باشد. زیرا گاهی ابتلا به این بیماری بدون هیچ گونه علائمی رخ داده و تشخیص بالینی آن دشوار می باشد. برای تست قند خون از تجهیزات قند و خون که در انواع دستگاه، سوزن و نوار هستند می توان استفاده کرد. با خرید این تجهیزات بدون مراجعه به مراکز بهداشت، می توانید قند خون خود را در سه نوبت ناشتا، قبل از غذا و بعد از غذا اندازه گیری نموده و در صورت مغایرت این اعداد با میانگین اعدادی که پزشک معالجتان توصیه کرده اند به مراکز درمانی مراجعه نمایید.

تست قند خون

برخی از مبتلایان به قند خون بالا تنها با مصرف دارو و رعایت رژیم غذایی و ورزش های مناسب می توانند به زندگی خود ادامه دهند. اما گاهی اوقات سطح قند موجود در خون به کمک داروها کاهش نیافته و دیابت نوع ۱ رخ می دهد. در دیابت نوع ۱ انسولین تولید شده توسط لوزالمعده به انرژی تبدیل شده و داخل خون انباشته شده و قند خون را تشکیل می دهند. مبتلایان به دیابت نوع اول باید از تزریق انسولین برای به تعادل رساندن قند استفاده نمایند.

از علائم اولیه در تشخیص دیابت نوع ۱ می توان به کاهش انرژی، خستگی، خواب آلودگی، تشنگی، خشکی و بوی بد دهان، تکرر ادرار، کاهش وزن ناگهانی، افزایش اشتها اشاره کرد. با مشاهده هر یک از این نشانه ها به مدت طولانی بهتر است برای آزمایش قند خون به وسیله تجهیزات قند و خون به مراکز بهداشت مراجعه کنید. در صورت بی توجهی به این علائم گفته شده ممکن است عوارض جبران ناپذیری مانند بی حسی یا سوزن سوزن شدن پاها، تاری دید، بیهوشی و کمای دیابتی رخ دهد. بنابراین قبل از رخ دادن این عوارض به فکر پیشگیری و درمان باشید.

برخی از مشکلات بیماری دیابت بر روی پوست و مو تاثیر می گذارد که می توان به خشکی و خارش پوست، عفونت های باکتریایی و قارچی اشاره کرد.

سرنگ انسولین :

برای تزریق روزانه انسولین نیاز به تامین سرنگ های انسولین است. این سرنگ ها گاه به دست دلالان افتاده و با وجود تقلبی بودن به قیمت های گزاف به مردم فروخته می شود. اما سایت ویتا ماه دست واسطه ها را کوتاه کرده و سرنگ های اصل و استاندارد را با قیمت های معقول در بسته بندی هایی بهداشتی با تعداد های ۱۰۰ عددی برای استفاده شما عزیزان قرار داده است.

سر سوزن :

از تجهیزاتی که هر بیمار دیابتی باید به تعداد بالا داشته باشد، سرسوزن می باشد. سرسوزن های شرکت های معتبر از کیفیت و استاندارد های جهانی برخوردار می باشد. انسولین مورد نیاز بدن این افراد از طریق تزریق های روزانه تامین شده و تعادل قند خون را برقرار می کند.

قند و خون

کنترل فشار خون با تجهیزات قند و خون :

فشار سنج : با توجه به افزایش بی تحرکی بین مردم و مصرف غذاهای فست فود، فشار خون بالا به یکی از بیماری های رایج و متداول تبدیل شده است. گرچه فشار خون بالا به تنهایی نیز خطرناک می باشد بلکه زمینه ساز ظهور بیماری های دیگر نیز می باشد. به وسیله فشار سنج های دیجیتالی می توان از تمام این مشکلات و بیماری ها پیشگیری نمود. با استفاده از فشار سنج های دیجیتالی و اندازه گیری دوره ای و منظم فشار خون می توان از شرایط فشار خون آگاهی پیدا کرد و در صورت نیاز به پزشک مراجعه نمود.

ویژگی های شیر خشک و غذای کودک
معرفی تجهیزات پزشکی و تسکین دهنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ