پاک کردن تتو

معرفی روش های پاک کردن تتو

معرفی روش های پاک کردن تتو

یکی از بروز ترین و پرطرفدارترین اقدامات آرایشی، انجام تتو روی بدن و صورت می باشد. انجام تتو از زمان های دور با روش های قدیمی انجام می شده است و عقیده داشتن به هیچ عنوان نمی توان آن ها را پاک کرد. اما امروزه روش های مختلفی برای پاک کردن تتو وجود دارد. به همین سبب افراد می توانند به راحتی اقدام به انجام تتو کنند با این تصور که هر زمان دوست داشتند می توانند آن را پاک و یا تغییر دهند.

زمانی که در ابتدا روش های این کار به وجود آمد، مشکلات و نواقص مختلفی همراه با آن بود. به طور مثال در مراحل اولیه این کار، زمان زیاد و تعداد جلسات بالایی لازم بود تا طرح تتو پاک شود. حتی با وجود جلسات بالا ممکن بود در برخی از موارد ، قسمت هایی از تتو باقی بماند و یا اثر و رنگی از آن بر روی بدن دیده شود. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی روش های مختلف و متنوعی به وجود آمد که توانست تمام نواقص روش های قدیمی را از بین ببرد و به خوبی اقدام به پاک کردن تتو کند. در ادامه با بهترین و جدید ترین آن ها آشنا خواهید شد.

پاک کردن تتو

روش های پاک کردن تتو

همانطور که بیان کردیم ممکن است برخی از افراد بعد از گذشت مدت زمانی از طرح تتو خود خسته شوند یا بخواهند آن را تغییر دهند. برای این کار لازم است تمام و یا قسمتی از تتو پاک شود. برای این کار روش های مختلفی وجود دارد که برخی از آن ها شامل موارد زیر می شود.

روش آرایشگاهی

یکی از روش های پاک کردن تتو، روش آرایشگاهی نام دارد. در این روش که بیشتر در گذشته شایع بود، تتو کار در آرایشگاه سعی می کرد با استفاده از رنگ های مشابه به پوست فرد، روی تتو رنگ بزند و آن را پنهان کند. این روش در گذشته متداول بود و طرفداران مخصوص به خود را نیز داشت اما امروزه  دیگر جایگاهی در بین افراد ندارد زیرا اثر بخشی آن نسبت به روش های جدیدتر بسیار پایین است. علاوه بر آن انجام تتو روی تتوی قبلی، می تواند پوست شما را دچار حساسیت کند و به آن آسیب بزند.

لایه برداری

یکی دیگر از روش های این کار، لایه برداری پوست می باشد. در این روش فرد به پزشک مراجعه می کند و پزشک با روش های مختلف لایه ی روی پوست و محل تتو را بر می دارد و به قسمتی از پوست می رسد که جوهر تتو در آن جا وجود دارد. زمانی که به آن جا رسید می تواند به راحتی جوهر را پاک کند و پاک کردن تتو انجام شود. این روش نیز عوارض مخصوص به خود را دارد به همین سبب در حال حاضر کمتر از آن استفاده می شود.

پاک کردن تتو

استفاده از لیزر برای پاک کردن تتو

یکی از جدیدترین و بهترین روش پاک کردن تتو، استفاده از لیزر می باشد. این روش نسبت به روش های دیگر اثر گذاری بسیار بیشتری دارد و عارضه ای نیز برای فرد به وجود نمی آورد. در این روش تتو کار از بی حسی موضعی استفاده می کند تا فرد دردی را احساس نکند. سپس با استفاده از دستگاه لیزر اقدام به پاک کردن تتو می کند. به وسیله ی لیزر تمام تتو به طور کامل پاک می شود و اثری از آن باقی نمی ماند.

برای این کار به وسیله ی لیزر، فرد باید حدود ۲ تا ۱۰ جلسه این عمل را انجام دهد. تفاوت این تعداد جلسه به عوامل مختلفی وابسته است. رنگ تتو، ، اندازه ی تتو، عمق جوهر در پوست، مکان قرار گیری تتو، سلامت بدن، دارو های مورد استفاده و … از تاثیرگذارترین عواملی هستند که  می توانند تعداد جلسات پاک کردن تتو را مشخص کنند.

این روش نسبت به روش های دیگر مزایای بیشماری دارد. بدون عارضه بودن این کار با لیزر، سرعت انجام بالای آن، درد نداشتن فرد در زمان انجام کار، پاک کردن سریع و کامل تتو با این روش و … از مهم ترین مزایایی است که باعث شده افراد زیادی برای پاک کردن تتو در صورت و بدن خود به آن روی آورند. این روش بهترین و جدیدترین روش به حساب می آید.

آشنایی با تاثیر بازی بر هوش و استعداد کودکان
معرفی روش های درمان کبد چرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ