مو درمانی

معرفی محصولات مو درمانی

معرفی محصولات مو درمانی :

موها نیز مانند هر عضو دیگری در صورت آسیب دیدگی و بی حالتی نیاز به رسیدگی و درمان دارد که به اصطلاح به آن مو درمانی گفته می شود. از جمله عواملی که باعث آسیب به تار مو می شود می توان به استحمام با آب داغ، شانه کردن موی خیس، استفاده مداوم و نادرست از سشوار یا اتوی مو، رنگ کردن مکرر موها بدون مراقبت از آن و… اشاره کرد.

در صورت عدم درمان مو ها، درخشندگی و خوش حالتی موها از بین می رود و کم کم موخوره، شوره، خارش و حتی شپش پدید می آید. تکمیل کننده زیبایی هر بانویی موهای او می باشد به همین دلیل اغلب مشکلات مربوط به مو در بانوان دیده می شود. چرا که صاحب مو های بلند، رنگ شده، فر یا حالت دار می باشند. بنابراین خانم ها نباید مصرف ویتامین ها و مکمل های مربوط به پوست و مو را که پزشک تجویز کرده فراموش کنند.

معرفی محصولات مراقبت از مو

 با همه گیری کرونا و لغو مهمانی ها و عروسی ها نباید ناامید و افسرده شد و رسیدگی به موها را به تعویق انداخت چرا که هر چه قدر دیر تر اقدام به مو درمانی کنید، طول پروسه درمان طولانی تر خواهد شد. سایت ویتا ماه برای رفاه حال شما مشتریان عزیز برای محصولات درمانی مو دسته ای جداگانه ایجاد کرده تا به راحتی و بدون سردرگمی به محصول مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. در ادامه به معرفی دسته بندی های این بخش می پردازیم :

محصولات مو درمانی مربوط به شوره، خارش، شپش :

محصولات ضد شوره :

وقتی سلول های پوست سر به طور طبیعی رشد می کنند اما به سرعت از بین رفته و می میرند باعث به وجود آمدن شوره سر می شود. خشکی پوست سر، سرما، استرس و برخی بیماری ها ممکن است شوره سر را تقویت کنند. برای درمان فوری شوره سر بهتر است از شامپو های ضد شوره مناسب نوع موی خود استفاده کنید. این شامپوها دارای زینک سلنیوم، سولفاید و کتوکونازول هستند و از بروز شوره سر جلوگیری می کنند.

مو درمانی

مو درمانی

محصولات ضد خارش :

شوره، شپش، حساسیت به شامپو ها و برخی بیماری های پوستی باعث ایجاد و تشدید خارش پوست کف سر می شود. برای مو درمانی در این زمینه بهتر است ابتدا به یک پزشک متخصص یا عمومی مراجعه کرده و پس از تشخیص عامل خارش به درمان آن بپردازید.

محصولات ضد شپش :

وجود شپش نشانه عدم رعایت بهداشت و پاکیزگی نیست بلکه شپش ها از طریق یک فرد آلوده به فرد سالم انتقال می یابد. این موجودات ریز از خون پوست سر انسان تغذیه می کنند و برای از بین بردن آنها درمان های خانگی نتیجه بخش نیستند و باید از محصولات تخصصی تر استفاده کرد. ترکیبات موثره در شامپوهای ضد شپش سبب نابودی این موجودات می شود. اما نکته مهم در استفاده از این شامپوها و درمان شپش، استفاده صحیح و مداوم از شامپو تا درمان کامل مو می باشد.

مو درمانی

مو درمانی

محصولات مو درمانی مربوط به سرم مو :

اگر موهای خشک، بی حالت و ماتی دارید این محصول می تواند برای شما معجزه کند. این محلول مانند محافظی قوی از ساقه مو ها در برابر عواملی همچون گرما سشوار و بابلیس و…، اشعه های مضر خورشید و … می باشد و سبب حالت بخشی و درخشندگی مو ها می شود. انواع سرم مو در سایت ویتا ماه برای موهای خشک و آسیب دیده، رنگ شده، موی فر و همچنین سرم موهای تقویتی برای جلوگیری از ریزش مو وجود دارد. با استفاده از این سرم ها دیگر شاهد گره خوردگی موها نخواهید بود و موهایی به نرمی و صافی ابریشم خواهید داشت.

مو درمانی

مو درمانی

محصولات مو درمانی مربوط به موهای فر و وز :

موهای فر و وز یکی از زیباترین حالت هایی است که مو می تواند داشته باشد. اما رسیدگی و نگهداری این مدل موها نیاز به صرف وقت زیادی دارد و در صورت کمی بی توجهی به دلیل خشکی و کم آبی به سرعت بی حالت و آسیب پذیر می شوند. بنابراین باید حتما از شامپو، نرم کننده، اسپری حالت دهنده، سرم و ماسک مخصوص تهیه و به طور منظم استفاده کنید تا موهایی شاداب و خوش حالت داشته باشید.

محصولات مو درمانی مربوط به ضد ریزش :

ریزش مو مسئله ای آشنا برای هر زن و مردی است و غیر ممکن است کسی تجربه ریزش مو نداشته باشد. پس از مصرف ویتامین ها و مکمل ها انتخاب و خرید شامپوی مناسب تاثیر به سزایی در کنترل ریزش موها دارد. این محصولات جریان خون زیر پوست سر را تقویت کرده و با افزایش اکسیژن رسانی سبب تقویت ریشه ها می شوند.

معرفی محصولات مراقبت مو
انواع مو و محصولات مراقبت از مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ