بهداشت دهان و دندان

معرفی محصولات مربوط به بهداشت دهان و دندان

معرفی محصولات مربوط به بهداشت دهان و دندان :

رسیدگی به زیبایی پوست و مو و آراستگی ظاهری نه تنها در جامعه جنبه خوبی دارد بلکه در اسلام نیز به پاکیزگی و نظافت اشاره ویژه ای شده است. پیامبر اسلام از نظافت و پاکیزگی دهان و دندان سخن می گفتند و مردم را به رعایت بهداشت دهان و دندان تشویق می کردند. امروزه خوشبختانه با گسترش فرهنگ مسواک زدن و داشتن دندان هایی سفید و سالم، می توان گفت اکثر جوانان بهداشت دهان و دندان را به میل و علاقه خود انجام می دهند. البته با توجه به هزینه های هنگفت دندانپزشکی، از لحاظ اقتصادی نیز مراقبت از دندان های طبیعی خود به صرفه تر است. اما فرهنگ سازی این مسئله بین کودکان و نوجوانان نیازمند تلاش و همکاری دسته جمعی خانواده، مدرسه و رسانه های اجتماعی است.

رعایت بهداشت دهان و دندان

داروخانه ها با توجه به تجمع افراد برای دریافت داروهایشان مکانی ناامن و مستعد سرایت بیماری کرونا است، بنابراین رفتن به داروخانه ها صرفا برای خرید مسواک، خمیر دندان و یا دهان شویه رفتاری پرریسک می باشد. پس خود و خانواده تان را به خطر نیندازید و با مراجعه به داروخانه آنلاین ویتا ماه تمام نیاز های خود را از قبیل کرم های ضد آفتاب، مرطوب کننده، ضد چروک و … حتی ویتامین ها و مکمل های خود را نیز به صورت مجازی برطرف کنید.

بهداشت دهان و دندان

بهداشت دهان و دندان

بهداشت دهان و دندان با خرید خمیر دندان :

کیفیت خمیر دندان به عنوان ماده ای که ۳ مرتبه یا حداقل ۲ بار از آن استفاده خواهید کرد، اهمیت بالایی دارد و بدون آگاهی از مشخصات و برند آن نمی توان خرید کرد. در این سایت انواع خمیر دندان با ویژگی های سفید کننده، برای دندان های حساس، چند منظوره، آنتی پارادونتیت، لثه حساس، ژلی، برای کودکان، حاوی فلوراید و ضد پوسیدگی وجود دارد. با وجود تنوع بالا و تخصصی بودن این مسئله بهتر است قبل از انتخاب با دندان پزشک یا مسئول سایت ویتا ماه مشورت کرده و سپس خرید خود را انجام دهید.

بهداشت دهان و دندان با خرید مسواک :

در صورت مراقبت صحیح و اصولی از دندان ها می توان تا آخر عمر از دندان طبیعی و سالم خود بهره برد. این طول عمر مدیون رعایت بهداشت دهان و دندان می باشد. با خرید مسواک استاندارد و استفاده از آن به صورت روزانه می توان سلامت دندان ها را تضمین کرد. اما سوال اینجاست که تا چه مدت می توان از یک مسواک استفاده کرد؟ یک مسواک در صورت استفاده مداوم ۹۰ تا ۱۲۰ روز قابل استفاده است و پس از آن نمی تواند نظافت کاملی برای دندان های شما داشته باشد. اگر موهای مسواک حالت اولیه خود را ندارد، بدانید که عمر مسواک شما به پایان رسیده و باید آن را با یک مسواک جدید تعویض کنید.

خرید مسواک استاندارد

خوشبختانه پیشرفت علم پزشکی و ساخت تجهیزات بهداشتی به کمک انسان های امروزی آمده و با تنوع مسواک ها، انتخاب را برای مردم راحت کرده است. ساده، ارتودنسی، بین دندانی، برقی به همراه یدک نمونه هایی است که در سایت ویتا ماه وجود دارد.

بهداشت دهان و دندان

بهداشت دهان و دندان

 

 

بهداشت دهان و دندان مربوط به دندان های مصنوعی :

نظافت دهان و دندان در افرادی که دندان مصنوعی دارند پر اهمیت تر می باشد. زیرا این دندان ها دوام و مقاومت دندان های طبیعی را ندارند و به رسیدگی بیشتری نیاز دارند. برای مسواک زدن دندان های مصنوعی نمی توان از خمیر دندان های معمولی استفاده کرد و باید از قرص های سفید کننده تهیه و آنها را درون محلول حل کرده، سپس دندان مصنوعی را داخل محلول گذاشت. در اینصورت هرگونه عفونت و میکروبی روی دندان ها وجود داشته باشد توسط این قرص ها از بین خواهد رفت. برای ثابت نگه داشتن دندان های مصنوعی در دهان نیز از چسب دندان مصنوعی استفاده می شود. این چسب ها فاقد روی بوده و عطر و طعم خاصی ندارد تا باعث حساسیت لثه ها نشود. هر دو محصول مراقبت از دندان های مصنوعی را می توانید در سایت ویتا ماه در دسته محصولات مربوط به دندان مصنوعی پیدا کنید.

بهداشت دهان و دندان

بهداشت دهان و دندان

بهداشت دهان و دندان با خرید دهان شویه :

جاهایی از دهان وجود دارد که مسواک یا نخ دندان به آن دسترسی ندارد و در نتیجه باکتری و آلودگی های آن نقاط از بین نمی رود.  اما محلول دهان شویه به همه نقاط دهان دسترسی داشته و آنها را نابود می کند. می توانید مشخصات انواع دهان شویه ها از قبیل بدون الکل، ضد پوسیدگی، سفید کننده، برای دندان های حساس و چند منظوره را در سایت مطالعه و انتخاب کنید.

بهداشت دهان و دندان با خرید نخ دندان :

نخ دندان تکمیل کننده کار مسواک، خمیر دندان و دهان شویه می باشد. استفاده منظم و درست از نخ دندان از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند. نخ دندان در انواع ساده، کمانی، ارتودنسی، نواری و نازک وجود دارند.

رعایت بهداشت با رایج ترین محصولات بهداشتی
معرفی محصولات مکمل آقایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ