مکمل های کمک درمانی

معرفی مکمل های کمک درمانی 1

معرفی مکمل های کمک درمانی ۱ :

دسته محصولات مکمل های کمک درمانی برخلاف مکمل های تقویتی که برای پوست و مو و زیبایی مصرف می شوند بیشتر جنبه درمانی و بهبود بخشی برای یک بخش خاصی از بدن را دارند. سایت ویتا ماه نیز دو بخش برای محصولات مکمل های کمک درمانی اختصاص داده است و شما به راحتی و بدون مراجعه حضوری به داروخانه ها می توانید مکمل های مورد نیاز خود و همچنین سایر محصولات زیبایی را از داروخانه آنلاین خریداری نمایید. لازم به ذکر است که اغلب این محصولات از مواد اولیه گیاهی و طبیعی ساخته شده اند.

این سایت دارای محصولات تخصصی گیاهی برای دسته های مغز و اعصاب، قلب و عروق، پوست، مو و ناخن می باشد. در این سایت همچنین یک بخش به محصولات ویژه کرونا اختصاص داده شده است تا هموطنان گرامی بدون سردرگمی بتوانند به محصولات ضد عفونی کننده و محافظت کننده در برابر ویروس دسترسی داشته باشند.

مکمل های کمک درمانی

مکمل های کمک درمانی

مکمل های کمک درمانی مرتبط با مغز و اعصاب :

این دسته از مکمل ها که بر روی سیستم عصبی مرکزی تاثیر گذار میباشد باعث درمان مشکلات عصبی و بیماری های ناشی از آن می گردد.

آرام بخش، ضد اضطراب و افسردگی: مصرف این محصولات حس آرامش و شادی را در فرد تقویت می نماید. همچنین با استفاده مکرر بر استرس و اضطراب غلبه می کند در حالی که استفاده طولانی مدت از این مکمل ها اعتیادی در پی نخواهد داشت. در این محصولات از گیاهانی همچون بادرنجبویه، سنبل الطیب، گل ساعتی به میزان دقیق و حساب شده ای وجود دارد.

تنظیم خواب: از اولین تاثیرات و نشانه های داشتن استرس، اضطراب بی خوابی می باشد. نداشتن خواب کافی و عمیق به صورت طولانی مشکلات پوستی و عصبی فراوانی را سبب می شود. بنابراین برای تنظیم خواب باید هر چه سریع تر اقدام کرد تا بتوان روزی پر انرژی و فعالی را شروع کرد. این محصولات علاوه بر عصاره های گیاهی از ویتامین هایی مانند منیزیم، ب ۶، زینک و ملاتونین تشکیل شده اند و به تنظیم زمان خواب و کیفیت آن تاثیر چشمگیری دارند.

.

پارکینسون: پارکینسون یک اختلال عصبی است و با تاثیر بر عصب های دوپامین که به عصب های حرکتی معروف هستند باعث ایجاد مشکلات حرکتی در فرد می گردد. این مکمل های کمک درمانی با دارا بودن آنتی اکسیدان های قوی و همچنین حفظ بافت ماهیچه ای از پیشرفت و بروز بیماری جلوگیری می کنند. در ترکیبات این مکمل ها اسید آسکوربیک، بتاکاروتن، فلاونوئید، کلروژنیک اسید، عصاره گیاهان گزنه، تانسی و نسترن دیده می شود.

ام اس: در این بیماری با آسیب لایه خارجی سلول های عصبی که وظیفه افزایش سرعت انتقال پیام های عصبی را دارند، سبب آسیب های جسمی و حرکتی می گردد. مکمل های کمک درمانی برای بیماری ام اس نیز باعث کاهش التهاب و بهبود عملکرد ماهیچه ها می شود.

میگرن: برای درمان و کاهش سردرد های میگرنی که منشاء عصبی دارد از عصاره های گیاهانی همچون نعنا، اسطوخودوس، هوفاریقون استفاده می شود.

ضد درد: برای بهبود یا کاهش درد مفاصل و عضلات بدن مصرف این مکمل های گیاهی به شدت توصیه می شود. ترکیبات کلی این مکمل ها شامل عصاره فلفل سیاه، زردچوبه، زنجبیل، سنجد، سویا، آووکادو و روغن سیاه دانه می باشد. این گیاهان استخوان ساز و ضد التهاب هستند.

مکمل های کمک درمانی

مکمل های کمک درمانی

تقویت حافظه و تمرکز: عصاره های جینسینگ، جینکوبیلوبا، کندر و ریشه زنجبیل در تقویت حافظه و جلوگیری از آلزایمر نقش مهمی دارند که این ترکیبات گیاهی درون مکمل های تقویت حافظه و تمرکز قرار دارد.

مکمل های کمک درمانی مرتبط با قلب و عروق :

تقویت قلب: ویتامین های اُمگا ۳، ۶ و ۹ چربی های مفیدی هستند که در روغن ماهی، کتان و گیاه گل گاو زبان یافت می شود. کوکیوتن قرمز به همراه این ویتامین ها به پیشگیری از بیماری های قلبی و پاکسازی از عروق می پردازند.

تنظیم فشار خون: از عواملی که از بالا رفتن فشار خون جلوگیری می کند و آن را به تعادل میرساند می توان به سیر، میوه سرخ ولیک، عصاره گیاه کاج دریایی، چای سبز و اُمگا ۳ اشاره کرد.

تنظیم چربی خون: وجود اُمگا ۳، ویتامین ای، ویتامین ب، سیر، دارچین در ترکیبات مکمل های تنظیم چربی خون به کاهش قند و چربی خون کمک می کند.

مکمل های کمک درمانی

مکمل های کمک درمانی

هموروئید و واریس: محصولات درمان و بهبود هموروئید و واریس در قالب کپسول، قرص، پماد و لوسیون در سایت ویتا ماه موجود می باشد. در برخی از این محصولات از عصاره خشک شاه بلوط هندی استفاده شده است که اثرات ضد التهابی دارد.

مراقبت از پوست با مرطوب کننده ها و لوسیون
اطلاعات لازم در باب بهداشت مادر و کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
جهت
بستن

سبد خرید

دسته بندی ها

Call Now Button
× ارسال پیام به واتساپ